8-9/2 Nefilim III

Här kan man samtala om kläder, kommande lajv och liknande.
Användarens profilbild
Rin
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 04 dec 2007, 10:57
Namn: Lisa Andersson

8-9/2 Nefilim III

Inlägg av Rin »

Nu till helgen anordnas det tredje lajvet i kampanjen Nefilim.
Lajvet är ett Vampire: the Masquerade-lajv och utspelar sig iCamarilladomänen Lund.
Alla intresserade över 16 år är hjärtligt välkomna.

Spelledare nås på spelledarens namn punkt spelledare snabel-a punkt gmail punkt com
Brujah och nybörjare: Kajsa
Toreador: Hampus
Ventrue: Johan
Gangrel och Nosferatu: Lisa
(Anledningen till att Malkav och Tremere inte är utskrivna är att vi i dagsläget inte tar in fler spelare i dessa klaner.)

Mer information finner ni på:
http://lajvetnefilim.tk samt
http://nefilim.egetforum.se

Observera också att även om vi kommer att lajva i lokalen på kvällen är även de som inte vill lajva välkomna att använda lokalen under lördagen. Dock blir vi så klart glada om inte folk kommer inramlande väldigt tidigt på morgonen eftersom folk kommer att sova i lokalen.

(Hade jättegärna lagt detta i lajvforumet istället men tyvärr verkar jag inte ha behörighet att posta där. :tssk: )
"Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt."

Spelledare för Nefilim
Användarens profilbild
Godeye
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1896
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 17:27
Namn: Martin
Ort: Lund

Re: 8-9/2 Nefilim III

Inlägg av Godeye »

Hej Rin!

Jag tror att du är mer än välkommen att posta all information om lajvet här. Skulle inte du och/eller andra ur spelledningen kunna tänka er att komma ner på Spelhelgen den 16-17 och informera om lajvet? Jag med flera är intresserade av att veta mer om lajvet. Vill ni arrangera något på Spelhelgen eller lira är ni naturligtvis välkomna att göra det: en kul sak hade varit någon sminkkurs eller något annat lajvrelaterat, ex. sömnad.
/Martin Godaly
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
Skriv svar