Nya SL och nya spelare
- Hornet
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Ola Hornemark
Re: Nya SL och nya spelare
Hej Gunslinger. Kan tänka mig spela.
- Gunslinger
- Namn: Markus Kruse
Gott. Vi behöver en eller två spelare till. Det visar sig att detta blir på plats i Lund.Hornet skrev:Hej Gunslinger. Kan tänka mig spela.
-
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Gabriel Furskog
Hallå!
Anmäler intresse åt mig själv och åt en kompis som är intresserade av att lära oss DnD!
Helt gröna, men lovade att anmäla intresse
Anmäler intresse åt mig själv och åt en kompis som är intresserade av att lära oss DnD!
Helt gröna, men lovade att anmäla intresse
The Emperor protects
- Kronola
- Namn: Ola Kronfält
Hej
Jag har blivit fullständigt förtrollad av Geek and Sundrys show Critical Role och önskar hitta en härlig grupp människor som också vill spela D&D 5E, Den enda erfarenhet jag har av rollspel är 25 år gammal då jag spelade en anning Drakar och Demoner, en anning Mutant och en anning Kult men nu är det D&D 5E som lockar.
Jag är en 40 år gammal man som bor i Lund men jag har inga problem att ta mig till andra delar av Skåne om så krävs.
Med vänlig hälsning Ola Kronfält
Jag har blivit fullständigt förtrollad av Geek and Sundrys show Critical Role och önskar hitta en härlig grupp människor som också vill spela D&D 5E, Den enda erfarenhet jag har av rollspel är 25 år gammal då jag spelade en anning Drakar och Demoner, en anning Mutant och en anning Kult men nu är det D&D 5E som lockar.
Jag är en 40 år gammal man som bor i Lund men jag har inga problem att ta mig till andra delar av Skåne om så krävs.
Med vänlig hälsning Ola Kronfält
- charlieberggren
- Namn: Charlie Berggren
20-årig lundastudent här som är intresserad av att joina någon rp-grupp. OBS att jag har ingen erfarenhet av rollspel eller DnD mer än att ha följt podcaster och streams!
Mvh /Charlie
Mvh /Charlie
- Bumbi
- Jag har inte fyllt i mitt namn korrekt!
- Namn: Rikard
Hej,
Likt Kronola, några rader upp, har jag blivit en följare av Critical Role. Jag skulle gärna också hitta en härlig grupp människor som kan tänkas vilja hitta in i fantasivärlden. Spelat en del D&D men främst Drakar och Demoner i yngre ålder.
Jag är 37 år gammal och bor i Staffanstorp men har problem att ta mig till omnejd.
mvh
Rikard
Likt Kronola, några rader upp, har jag blivit en följare av Critical Role. Jag skulle gärna också hitta en härlig grupp människor som kan tänkas vilja hitta in i fantasivärlden. Spelat en del D&D men främst Drakar och Demoner i yngre ålder.
Jag är 37 år gammal och bor i Staffanstorp men har problem att ta mig till omnejd.
mvh
Rikard