Pedersen skrev:Den ende värdige uppföljare till Indy-filmerna skulle vara om någon gjorde en ocensurerad film om mitt liv .
Det skulle bli som en blandning av "Rocco's vilda liv" och "Excorcisten" då?
Med inslag från Odyssén och Moby Dick.
"There she blows!"
Senast redigerad av Pedersen den tis 29 maj 2007, 19:43, redigerad totalt 1 gånger.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Elrik skrev:Odyssén... är det att du och dina vänner blir förvandlade till grisar med jämna mellanrum för att sedan gå till sängs med en häxa?
Lige precis.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Hmm... återigen alltså bevisat att dmfare engagerar sig i att klaga, gnälla och racka ner på saker och ting... I detta fall filmen i fråga. Märkligt! Jag undrar om det finns ett samband mellan denna inställning och människors psykiska/fysiska ohälsa!? Lite enerverande med detta ständiga klagande.
Själv åt jag en alldeles utmärkt oxfilé igår, maten var blev bra presenterad av kyparen, champagnen var lysande god, Zinfandeln var otroligt passande till; men jag kanske istället borde tänka på att rödvinet var lite för kallt? Lol...
Senast redigerad av Godeye den lör 02 jun 2007, 10:52, redigerad totalt 1 gånger.
fast du får ju se det positiva i folks klagande... olofsson argumenterar faktiskt om varför den var dålig och jämför med det som gjorde ettan till en sån lysande film, istället för att han bara konstaterar att den var kass.
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg
Godeye skrev:Jag borde inte skrivit inlägget, då jag själv gnäller...
Det är en mänskilig rättighet att gnälla ... det som räknas är hur och på vilka premisser man gör det ... och om man är oförmögen att säga att något är bra (vanlig moronsk sjuka?), så har man kanske inte så stor trovärdighet ...
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."