Kan du hålla i Space Hulk?Birger skrev:Jag kommer gärna och spelar space hulk, det måste väl vara ca 10 år sedan
Spelhelg i September
- Birger
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jonas Birgersson
- Kontakt:
Om jag läser på reglerna och bluffar alla som kan, visst Men jag tror att Ilg redan hade anmält sig. Om jag får välja så spelar jag hellre (men det är inte säkert man får välja)...
Combat Cars är annars en gammal klassiker som är trevlig om man skall köra korta turneringar
Combat Cars är annars en gammal klassiker som är trevlig om man skall köra korta turneringar
Kända slogans från för:
- AVI / Aktivitet / Verksamhet / Information
- If you have a dream, we have the team
- Ni fixar folket, vi fixar festen
- AVI / Aktivitet / Verksamhet / Information
- If you have a dream, we have the team
- Ni fixar folket, vi fixar festen
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Finns det något sista datum innan vilket man måste anmäla någon eventuell aktivitet man tänkt hålla i?
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
- Yote
- Senatus - Styrelsemedlem
- Namn: Anders Persson
Jag kan tanka mig i att halla i nagot form av bradspel, exempelvis "Formula De", eller t o m ett storre sasom "Hellgame" (ifall jag far tag i det sistnamnda igen).
"The universe we observe has precisely the properties we should expect if there is, at bottom, no design, no purpose, no evil, no good; nothing but blind, pitiless indifference"
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins