här va det ju otroligt dålig uppslutning.
vilket är synd för förra lanet va riktigt lyckat.
DMF LAN den 25 - 27 April.
Re: DMF LAN den 25 - 27 April.
Men upphör genast, jag är ju inte hemma ju. Dota var askul sist, mer sånt. Och för guds skulle spela en vettig version av CoD, dvs 4, den kan skalas väldigt hårt och har en mkt effektiv motor. Klart om din dator inte tillverkades i det här milleniet spelar det ingen roll. Varför saknas TD i listan när både ni och jag vet att TD är ungefär hälften av pajen i alla DMF lan och är det enda vettiga som går att spelas mellan 2 - 7 på morgonen.
ett år försent viktor! var har du tagit vägen?
AMEN VAFAN...!
Såg jag lite nyvaket lan 25e april på framsidan men insåg inte att denna sidan är ungefär lika nyligen besökt som min tyranid arme eller lennies skjärt. Endast DMF kan får april 2008 att kännas fräscht.
Jag har varit på Irland och jobbat sen Mars förra året så därav min akuta frånvaro. Men jag flyttar hem igen i Juni så då kommer jag ner till lokalen, med en helt ny 2000 poängs Tyranid arme som jag håller på att måla.
Såg jag lite nyvaket lan 25e april på framsidan men insåg inte att denna sidan är ungefär lika nyligen besökt som min tyranid arme eller lennies skjärt. Endast DMF kan får april 2008 att kännas fräscht.
Jag har varit på Irland och jobbat sen Mars förra året så därav min akuta frånvaro. Men jag flyttar hem igen i Juni så då kommer jag ner till lokalen, med en helt ny 2000 poängs Tyranid arme som jag håller på att måla.
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Nice. Välkommen tillbakaLictor skrev: .. med en helt ny 2000 poängs Tyranid arme som jag håller på att måla.
I övrigt kanske vi ska låta den här tråden vila i frid nu.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg