Gubbspel Galore II / SLAM WEST
Re: Gubbspel Galore II / SLAM WEST
Kan ni två goda herrar tvinga HerrB och Quest att anmäla sig med?
Mina damer och herrar,
det är med stolthet jag presenterar årets officiella galore-figur!
75:-, 140 exemplar. Sen kommer den aldrig att finnas mer.
det är med stolthet jag presenterar årets officiella galore-figur!
75:-, 140 exemplar. Sen kommer den aldrig att finnas mer.
- Herr B
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Pär Birgander
Då var man hemma efter en lysande helg i Göteborg. Jag tänkte skriva en liten konventsraport för er som inte var där så att ni får reda på vad ni missade. Det gör jag dock i en egen tråd då det bör bli ganska bildtungt.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Då jag bara tog kort med min mobil och min gamla kassa kamera så skulle jag gärna titta på vad Johan fick fram med sin proffs-setup.Herr B skrev:Då var man hemma efter en lysande helg i Göteborg. Jag tänkte skriva en liten konventsraport för er som inte var där så att ni får reda på vad ni missade. Det gör jag dock i en egen tråd då det bör bli ganska bildtungt.
- Qvistus
- Namn: Johan Qvist
Ja det var verkligen en kanontrevlig helg! Skall försöka komma dit nästa år också. Småskaligt, gemytligt och trevliga människor.
Tyvärr glömde jag att ta med stativet de första två dagarna och på söndagen upptäckte jag att objektivet jag hade på kamran inte var det optimala för att fota med.. Så tyvärr inga höjdarbilder men jag kan tanka upp de jag har.
Tänkte ta lite bilder på våra bord till spelhelgen dock.
Tyvärr glömde jag att ta med stativet de första två dagarna och på söndagen upptäckte jag att objektivet jag hade på kamran inte var det optimala för att fota med.. Så tyvärr inga höjdarbilder men jag kan tanka upp de jag har.
Tänkte ta lite bilder på våra bord till spelhelgen dock.