Jag hade också roligt! Och det var jätteköttigt, precis som det ska vara - både arméerna blev nästan utraderade, enda anledningen att jag vann med så stor marginal var att jag hade min hierofant-bunker kvar. TK må vara mesiga i 8th, men chariotsen är nog ändå rätt brutala jämfört med hur de var i den gamla arméboken. Also, liten men nyttig insikt kring Tomb Kings: ju större enhet du stoppar hierofanten i, desto mer nytta får du av den skenbart poänglösa 6+ regeneration hans närvaro ger dem.
Jag behöver plugga och varva ned lite i veckan, och i helgen ska jag på Gothcon, så det blir inga fler matcher för mig såhär snart, folket. Men i nästa vecka eller så är jag nog sugen igen, och öppen för förslag!
racfie: avgjort! 2500 poäng? (I framtiden kör jag gärna större matcher, men just nu är vardagskvällarna lite tajta för mig, måste hem till Malmö i någotsånär rimlig tid).
Jag spelar gärna ändå Tor. Ska räkna med knäppa tärningar och försöka ta dem lite bättre denna gången. 2500 komp 12 ok? Jag spelar gärna lite tidigare om det finns möjlighet.
"Dom serverar mutanter!!!" - Abel fån Schnitzel, lagvrängare extraordinaire