Spela? (40k/Brädspel/rollspel vad som helst egentligen!)
Spela? (40k/Brädspel/rollspel vad som helst egentligen!)
Hej hej! Enligt tips kunde jag skriva här, vilket ju visade sig helt riktigt! Kommer förmodligen bara dyka upp någon Lördag för att kolla läget och kanske bli "ordentlig" medlem... Dock hade det varit kul att prova på lite spelande innan jag "tar sista steget" så jag tänkte bara kolla om någon hade tänkt göra något som jag kunde haka på?
Senast redigerad av The Trollslayer den tis 07 okt 2008, 19:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Zarei
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jakob Strasser
Re: Spela? (40k/Brädspel)
Välkommen till forumet! Har du tid ikväll spelar jag gärna lite 40k. Eller om någon annan vill så funkar det också.
Re: Spela? (40k/Brädspel/rollspel vad som helst egentligen!)
Hej! Jag kommer (om allt går som planerat) dyka upp i Lund i andra Warhammer-ärenden, och funderade på om jag skulle kunna hälsa på er, lira nåt, och kanske bli medlem med alla rättigheter och skyldigheter det innebär.
Därför undrar jag om ni har öppet någon gång på söndagar? Detta är alltså en bit fram i almanackan, så ingen panik!
Därför undrar jag om ni har öppet någon gång på söndagar? Detta är alltså en bit fram i almanackan, så ingen panik!
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Där brukar vara folk på söndagar (bl.a. vår spelgrupp) från ca: kl 14 så det ska nog vara lugnt. Vill du vara helt säker kan du alltid ringa ner och kolla att det finns någon där på 046-151819.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
Okej! Tack så mycket! Vad exakt spelar ni?
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Eget system, egen värld. Mer info här: http://forum.dmfonline.se/viewforum.php?f=51
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
-Alan Moore m.fl.
Eftersom jag inte är medlem kan jag tyvärr inte se den tråden...