Funkar reklam?

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Bjuris
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 26 mar 2009, 13:15
Namn: Johan Bjurebratt

Funkar reklam?

Inlägg av Bjuris »

Såg en flyer på SF-bokhandeln i malmö för ett tag sen. Tänkte lite som så, att det skadar ju inte att träffa lite nytt folk. Verkar ju vara en trevlig förening från vad jag kan se än så länge, tänkte lite köra in till Lund sort of idag/kväll och jag vet inte, hänga lite? Om jag nu kan hitta dit vill säga.. Får antagligen slå en signal några gånger om väganvisningar, så jag kan bara hoppas att telefonen är bemannad. Hur ser det ut med parkering?
Användarens profilbild
Sadjev
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1935
Blev medlem: ons 07 mar 2007, 18:47
Namn: Axel Fagerstedt

Re: Funkar reklam?

Inlägg av Sadjev »

Hej hej halloj.

Ikväll är det brädspelskväll (varje torsdag) samt semifinal i vår bloodbowl liga, så det är definitivt en bra dag att komma ner och kolla läget.

Parkera kan man göra på gatan utanför lokalen, formellt dock endast efter 18. Om du inte redan har sett det så finns det en karta här: http://www.dmfonline.se/kontakt.php
Spamming my way towards "Studerande bugbear"! Eller vad nu nästa steg är...
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Re: Funkar reklam?

Inlägg av wyrmer »

Hej Johan!

Kul att höra att du är intresserad av föreningen.

Hade jag själv inte suttit och skrivit en enormt ångestfylld hemtenta så hade jag gärna guidat ner dig till föreningen ikväll, då jag själv också bor i Malmö.

Får man fråga vilken typ av aktiviteter du är intresserad av? Då skulle vi kunna tipsa om vem du kan kontakta och när du bör "hänga" på lokalen för att vara med.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Bjuris
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 26 mar 2009, 13:15
Namn: Johan Bjurebratt

Re: Funkar reklam?

Inlägg av Bjuris »

Jag och kartor är inte riktigt... on speaking terms. Men jag hittar nog, får ju ringa som sagt. är inte helt van vid att köra i Lund, men ni håller väl på ett tag i vart fall, så det finns väl nån som är kvar där när jag väl kommer dit. :)

Um, är väl på det mesta, har iofs aldrig egentligen spelat särskilt mycket brädspel, med undantag för Bloodbowl, men lite har det väl blivit.. kortspel är kul, men mest är det så klart rollspel.

Antar att vi ses där då! :)
kombat
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1601
Blev medlem: tis 27 feb 2007, 08:59
Namn: Johan Ljungström
Ort: Lund

Re: Funkar reklam?

Inlägg av kombat »

Eftersom kartan på forumet enligt mig inte är den bästa så plockade jag fram karotr och väg beskrivning från hitta.se

http://www.hitta.se/Route.aspx?#6167930 ... gen;;;LUND


edit: länken var för lång för att forumet ska tycka om det så du får klippa o klistra in den manuellt :)
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Användarens profilbild
Xian
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1825
Blev medlem: fre 23 maj 2008, 21:03
Namn: Christian Henriksson
Ort: Lund!

Re: Funkar reklam?

Inlägg av Xian »

Kan meddela att det åtminstone kommer att stå en vit Saab 9000 '92:a utanför lokalen, så vet du att du kommit rätt. :)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Skriv svar