Norrlänning

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Användarens profilbild
Beppe
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4
Blev medlem: tor 16 jul 2009, 15:08
Namn: Andreas Erlandsson

Norrlänning

Inlägg av Beppe »

Jag har precis flyttat ner hit från Umeå och efter lite snabb research så har jag hittat eran förenings hemsida. Är det aktiviteter på eran lokal även sommartid eller bör saker planeras i förväg under den perioden?
Risken är att jag blir bofast här ett tag framöver så det vore roligt att lära känna lite nördar så man kan känna sig som hemma :drug:

Jag är mest intresserad av brädspel
Användarens profilbild
Ignus
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 150
Blev medlem: mån 08 dec 2008, 16:19
Namn: Kalle Walestrand

Re: Norrlänning

Inlägg av Ignus »

Det är aktivitet som vanligt, fast med lite mindre folk. Ifall du vill spela brädspel är du välkommen att titta in ikväll kl 18. Torsdagar kl 18 och lördagar kl 13 är de fasta brädspelstiderna.
Användarens profilbild
Beppe
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4
Blev medlem: tor 16 jul 2009, 15:08
Namn: Andreas Erlandsson

Re: Norrlänning

Inlägg av Beppe »

Ikväll blir svårt och på torsda riskerar jag att träna beroende på om jag blir frisk eller inte, men lördag borde jag kunna dyka upp!
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Re: Norrlänning

Inlägg av Ulvert »

Måndagkvällar är det figurspelskvällar från ca: 18, och på onsdagar är det poker från ca: 18. De flesta andra kvällar är det också öppet om du bara känner för att dyka ner och ta en titt på vår verksamhet. Ring ner på 046-151819 först och kolla att där är öppet först bara, så att du inte åker dit i onödan. ;-)
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Skriv svar