Sup?
Jag behöver matt varnish på spray men eftersom jag hört en del skräckhistorier tänkte jag först kolla av här om någon har något märke att rekommendera eller varna för?
Jag tänkte köpa "Army Painter base primer spray - Anti shine matt varnish" från Unispel.
Matt Varnish Spray?
- bladerunner_35
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Björn Söderström
- Kontakt:
Matt Varnish Spray?
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
- Mordlust
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Bernard Christiansson
Re: Matt Varnish Spray?
Det finns inga garantier. Testa sprayen på något annat vid varje tillfälle är det bästa tips jag kan ge.bladerunner_35 skrev:Sup?
Jag behöver matt varnish på spray men eftersom jag hört en del skräckhistorier tänkte jag först kolla av här om någon har något märke att rekommendera eller varna för?
Jag tänkte köpa "Army Painter base primer spray - Anti shine matt varnish" från Unispel.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?