Billigt GW?

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Björn Söderström
Kontakt:

Billigt GW?

Inlägg av bladerunner_35 »

yo, fick precis veta att Wargames Empire annulerat min beställning och inte kommer sälja mer GW prylar. Jag brukar använda Unispel men hade sparat ungefär 500 kr på att beställa via Wargames Empire så därför undrar jag om det är någon som har en annan bra (billig) sida på lager?

Tack på förhand.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
The Trollslayer

Re: Billigt GW?

Inlägg av The Trollslayer »

Sidan "Gifts for Geeks" har jag kollat lite på. Verkar ha mycket bra priser, men dock ett lite underligt fraktsystem, som gör att det i princip alltid är billigare att köpa saker var för sig än i stora beställningar.

Har inte prövat de än dock, så jag kan inte ge något utlåtande angående servicen.

Länk: http://www.giftsforgeeks.org.uk/
Användarens profilbild
bladerunner_35
Kontakt:

Bra priser, tack för länken. Jag kan posta i tråden när det kommer så får vi se hur snabba de är.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Kontakt:

Beställningen från Gifts for Geeks kom idag. Jag beställde den 14:e så de var ju inte jättesnabba men överlag inget att klaga på. Fick en restbeställning (bara 2 av 3 Rhinos kom) men det är ju inte något ovanligt och de skickar den så snart de kan, enligt utsago. Jag betalade ungefär 1500 (med frakt), samma beställning på Unispel hade kostat ca 1900 (utan frakt).

Skriv svar