Ljungberg till hedersmoron!!!

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Erik Lindholm

Inlägg av Elrik »

Ljungberg berättar vad som hände när domaren ville prata med lagkaptenerna efter skandalen på parken:

Domaren sa: jag kommer att bryta matchen.
Ljungberg: Men vi hade fått straff, så vi skulle vunnit med 4-3, glöm inte det!

Ett sådant uttalande kan bara komma från en sann moron som sedan berättade att han blev trött av att springa och därför lät erfarenheten göra jobbet.

Tulle sa en gång när vi pratade om att dmfare hade dåligt rykte i konvents-sverige att vi har tappat lite av den moronska andan som handlar om att vara "på ett lite självironiskt sätt överlägsen och bäst". Ljungberg uppfyllde detta med sin fantastiskt roliga kommentar.

Håkan, sveriges näst bästa 40k-spelare, som hade den goda smaken att bjuda mig på öl och whisky efter att jag spöat honom två gånger i rad i fantasy sa: "Det där är nästan något som en Dmfare skulle ha sagt."

Jag vet inte om det räknas men jag skulle vilja nominera Ljungberg till Hedersmoron på något sätt. Hans förmåga att dribbla lite sakta bredvid en arg dansk för att bli tacklad och få frispark (erfarenheten som sagt) borde vara varje moron avundsvärd.

Bäst av allt (förutom massor av mål och kul fotboll) var nog Lagerbäck (mannen som får E-type att låta som pavarotti när det gäller att hålla en ton): En lite för underhållande match...
Senast redigerad av Elrik den lör 02 jun 2007, 23:45, redigerad totalt 1 gånger.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Användarens profilbild
rufsi
Namn: Johan Bengtsson

Inlägg av rufsi »

jag vet inte om det här med att bli tacklad av arga s´danskar låter särskillt moronskt, med tanke på att det finns moroner som knappt vågar sova bakom (en tillräcklgt stor) dansk röv...
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
Användarens profilbild
Abdul Alhazred
Namn: Anders Ilg

Inlägg av Abdul Alhazred »

Men tänk på att det även finns danskar som inte vågar sova med rövem mot en tillräckligt stor DMFare...
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
Användarens profilbild
Elrik
Namn: Erik Lindholm

Inlägg av Elrik »

Jag hade dött om han vält i sömnen...
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Skriv svar