Filmansvarig sökes!

Huvudtråd för de filmer och tvserier som ses i föreningens biosalong, men också filmsnack i övrigt.
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Inlägg av Ulvert »

DMF söker någon medlem som kan tänka sig att vara ansvarig för att visa film en kväll i veckan. Val av dag och tid är någorlunda förhandlingsbart. Den ansvarige kommer att få ut pengar av styrelsen att köpa in filmer till DMF för (kvitton redovisas till kassören) och kommer i stort att ha fria tyglar när det gäller vilka filmer som köps in och visas. Any takers?
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Användarens profilbild
Flix
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 129
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 00:27
Namn: Felix Ivefeldt
Ort: Östratorn
Kontakt:

Inlägg av Flix »

Jag hade testat att höra med min vän Måns, kan göra det åt er.Han skulle nog kunna vara intresserad.
Bild
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Inlägg av Ulvert »

Det skulle vara väldigt schysst av dig. Hör av dig till mig när du får besked om han är intresserad eller inte.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Användarens profilbild
Flix
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 129
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 00:27
Namn: Felix Ivefeldt
Ort: Östratorn
Kontakt:

Inlägg av Flix »

Han är mycket intresserad men han säger att han inte har tid att ha en filmvisning i veckan.
Men att han mycket gärna kan handla in filmerna.
Måste även fråga varför det behöves en filmvisning i veckan? De måste vara få som inte vet hur man sätter in en dvd skiva ;D ;P
Bild
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Inlägg av Ulvert »

Det är ett bekant faktum att lite verksamhet brukar generera mer verksamhet - vi vill med andra ord stimulera medlemmarna till att använda vår filmsalong mer - nu när vi har en såpass schysst utrustning vill vi såklart att folk ska använda den. =) Be din kompis höra av sig till mig med besked om hur ofta han kan tänka sig hålla i visningar. Tack för hjälpen, f ö. Mycket uppskattat.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Användarens profilbild
Flix
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 129
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 00:27
Namn: Felix Ivefeldt
Ort: Östratorn
Kontakt:

Inlägg av Flix »

Yes. Jag tror han avstår men ska självklart höra med honnom!
Bild
Skriv svar