Var är min Gesso?

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
Mordlust
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Bernard Christiansson

Var är min Gesso?

Inlägg av Mordlust »

Jag var nere på lokalen idag för att hämta hem min burk med svart Gesso (svart färg i en stor vit burk), men kunde inte hitta den. Sist jag använde den ställde jag den i bob0s figurlåda där jag även har mina stora penslar. Är det någon som har sett den?
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
Ironjens
Tribunus laticlavius - Ung general
Tribunus laticlavius - Ung general
Namn: Jens Mattsson
Kontakt:

Re: Var är min Gesso?

Inlägg av Ironjens »

Jag har inte sett den men har det inte varit jävligt stökigt i figurspelsrummet på sistone? Den har kanske hamnat nån annan stans? Det är väl fler som kladdar med Gesso?
Orks - putting the laughter into manslaughter

När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
Användarens profilbild
Mordlust

Inlägg av Mordlust »

Ja, det är jävligt stökigt i figurspelsrummet. Jag och bob0 letade dock utan att hitta den. Dessutom tycker jag att det är märkligt att burken har försvunnit ur bob0s låda. Det var inte direkt så att det stod framme.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
Användarens profilbild
Mordlust

Inlägg av Mordlust »

Jag, Herr B och Holm har nu gjort en grundlig genomgång av figurspelsrummet. Burken finns inte där. Med andra ord är det någon som har tagit den med sig eller låst in i sitt skåp. Var vänlig och ställ tillbaka den i GW-rummet omedelbart!
Skriv svar