Alternativa Grupprum

Allting som har med gammalt hederligt pappersrollspel att göra.
Användarens profilbild
Panda-Man
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 17
Blev medlem: ons 30 sep 2009, 16:32
Namn: Björn Tilly

Alternativa Grupprum

Inlägg av Panda-Man »

Hej

Jag undrar om någon här på DMF har en aning om var man kan hitta grupprum utanför DMF. Jag är medlem i en rollsplesgrupp där alla är nybörjare och spelar för tillfället på fredagar mellan ca 16:00-22:00. Vi är för tillfället sex st inkl Game-Mastern.

Då alla DMFs rum är bokade på fredagar och universitetets och bibliotekens grupprum ej är tillgängliga efter 19 så har vi lite problem med var vi ska vara. För tillfället kör vi i enstudentlägenhet här i Lund men det är lite trångt. Går att spela men lite väl lite armbågsutrymme.

Frågan är alltså om någon här på DMF har en snilleblixt om var en grupp om sex personer kan vara?
Alla svar och förslag uppskattas.

Tack för er tid
Panda-Man
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Re: Alternativa Grupprum

Inlägg av bladerunner_35 »

Om någon i gruppen har den goda smaken att studera till socionom kan ni vara på socialhögskolan även efter stängningsdags. Med passerkort går det att komma in i stort sett när som och jag har spelat rollspel där vid något tillfälle. Det lär inte vara något problem att hitta ett rum som hyser sex pers, dock vet jag inte hur roade administrationen är av att hysa rollspelare men det behöver de ju inte veta något om.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Skriv svar