God jul och det skrivna ordet!

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

God jul och det skrivna ordet!

Inlägg av Stormharen »

Hej DMF!

Det skrivna ordet kan väldigt ofta missförstås speciellt när man häckar bakom sin dator :lol: . Jag vill bara meddela alla att jag tycker det skall bli jättekul att träffa alla galningar på julfesten! Att vissa av oss har olika åsikter om forum och annat, innebär inte att vi inte kan ha kul tillsammans!! Jag råkar bara se saker lite annerlunda än er.........inte mer än så!!! Jag respekterar att ni har era åsikter även om jag inte håller med alla! Jag är alltså inte ute efter att provocera någon! Så enkelt ser jag på det. Att man har olika åsikter om saker behöver alltså inte innebära att man har en djup konflikt!

Mitt högsta mål på julfesten är vi alla skall ha ohämmat kul, dvs en riktig rock n' roll-jul :mrgreen:

Till sist vill jag bara säga ROCK N' ROooooOOOLL och en GOD JUL önskas alla!!!


Mvh Stormharen - blottaren på nordpolen
Användarens profilbild
pärus
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 405
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 10:57
Namn: Pär B

Re: God jul och det skrivna ordet!

Inlägg av pärus »

Ibland uttrycker palle sig lika smidigt som en packad tobbe med ball'n'chain i farfars förråd med kristallglas, men..

.. i alla år har det varit extremt högt i tak på DMF och folk har inte skrätt orden. Med forumets inträde började folk helt plötsligt ta illa vid sig, eller snarare - det blev enklare att anonymt ta illa vid sig och vara gnällig. Ska vårt virtuella umgänge spegla vårt reella borde inget modereras bort utan snarare låtas stå kvar för fortsatt munhugg, smutskastning och hederligt förtal!

Palle ditt smaklösa färgval i inlägget speglar din dåliga personlighet!!!1 :ninja:

God Jul folket, ska försöka ta mig ner på julfesten! :drug:
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: God jul och det skrivna ordet!

Inlägg av Stormharen »

haha..Sant! därför så gjorde jag lite "självsanering" och tog bort mitt första svar på ditt inlägg och ersatte det med detta inlägget! Anledningen var att jag såg att mitt första svar var alldeles för jobbigt att läsa mm :)

Förresten kommer Tobbe till festen? :wub:
pärus skrev:Ibland uttrycker palle sig lika smidigt som en packad tobbe med ball'n'chain i farfars förråd med kristallglas, men..

.. i alla år har det varit extremt högt i tak på DMF och folk har inte skrätt orden. Med forumets inträde började folk helt plötsligt ta illa vid sig, eller snarare - det blev enklare att anonymt ta illa vid sig och vara gnällig. Ska vårt virtuella umgänge spegla vårt reella borde inget modereras bort utan snarare låtas stå kvar för fortsatt munhugg, smutskastning och hederligt förtal!

Palle ditt smaklösa färgval i inlägget speglar din dåliga personlighet!!!1 :ninja:

God Jul folket, ska försöka ta mig ner på julfesten! :drug:
Användarens profilbild
Stormharen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 11 jun 2007, 14:55
Namn: Paul Nair

Re: God jul och det skrivna ordet!

Inlägg av Stormharen »

Kommer werner till festen? Jag ser inte hans namn på anmälningslistan!!! Werner om du ser detta, så hoppas jag att du kommer ner och har kul nu på julfesten!!! KOM IGEN NU så slår vi i glasen och låter oss lustiga vara :wink:
Skriv svar