Missile launchers - köpes
- Gustav
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Gustav Weberup
Missile launchers - köpes
Jag behöver ca nio missile launchers till mina long fangs så om någon har överblivna på sprue eller i bitz box så vill jag väldigt gärna ha dem. Jag betalar rimligt. Naturligtvis helst Space Marines (tactical, devestator, sniper scouts, black reach etc.) men är också intresserad av annat konverterbart. Jag är intresserad även om du bara har en.
"Dom serverar mutanter!!!" - Abel fån Schnitzel, lagvrängare extraordinaire
- ArneB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Re: Missile launchers - köpes
Måste du ha moderna eller går det bra med diverse äldre varianter? Jag kan byta mot mk6/beaky/näshjälmar.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
- rufsi
- Namn: Johan Bengtsson
Gustav; nu när du skall börja spela 40k tänkte jag bara fråga om någon har förklarat begreppet komp för dig?
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
- Gustav
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Gustav Weberup
Min armé kommer ändå bestå av gamla och nya figurer blandat så det går nog bra. Jag ska kolla upp mitt näbbhjälmsbestånd tills nästa gång vi ses.
Herr Vulkan (rufsi): Å det ska komma från dig?
För övrigt ger long fangs acceptabelt kompminus om de inte har en bil i nuvarande RT-kompmall.
Herr Vulkan (rufsi): Å det ska komma från dig?
För övrigt ger long fangs acceptabelt kompminus om de inte har en bil i nuvarande RT-kompmall.
"Dom serverar mutanter!!!" - Abel fån Schnitzel, lagvrängare extraordinaire
- rufsi
- Namn: Johan Bengtsson
Räknar man efter RTkompmallen ger Vulcan typ lika mycket minus som första enheten longfangs med missiler
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.