Jag behöver spelbord till SydCon

Här postar man om man vill anordna någon aktivitet på eller utanför lokalen, och söker deltagare.
Användarens profilbild
unispel
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 135
Blev medlem: fre 12 sep 2008, 22:21
Namn: Anthony Lindholm
Ort: Lund
Kontakt:

Jag behöver spelbord till SydCon

Inlägg av unispel »

Vi hade tänkt arrangera SM-kval i Warmachine och Hordes under SydCon och behöver låna lite bord.
Finns det bord över efter 40K-turneringen så hade jag gärna lånat ett par stycken.

Turneringen är satt till max 32 spelare och i Warmachine och Hordes så får 4 spelare plats på ett 8'x4'-bord.
Vi har några bord tillgängliga på plats och kommer antagligen att ha ett lånebehov på 6 bordskivor från DMF.

Så, finns det bord?
Vem pratar jag med för att fixa bord, och när finns denne nere på lokalen?
Warholm
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Inlägg: 780
Blev medlem: tor 03 apr 2008, 14:19
Namn: Andreas Holm
Ort: Landet

Re: Jag behöver spelbord till SydCon

Inlägg av Warholm »

du pratar med mig...holm jag kommer att vara på dmf hela lördagen, men det finns goda möjligheter men borden ska även användas till 40k på sydcon.
Veni,Vidi,Rectum
Användarens profilbild
unispel
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 135
Blev medlem: fre 12 sep 2008, 22:21
Namn: Anthony Lindholm
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Jag behöver spelbord till SydCon

Inlägg av unispel »

Då skall jag dyka ner på lördag.

Inser naturligtvis att borden skall användas till 40K men om något eller några blir över så lånar jag dem gärna.
Vi kan prata på lördag.
Användarens profilbild
rufsi
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 585
Blev medlem: tis 06 mar 2007, 15:11
Namn: Johan Bengtsson
Ort: Wml

Re: Jag behöver spelbord till SydCon

Inlägg av rufsi »

vi har satt ett deltagarantal i 40k till 60 med möjlighet att utöka till 80 om vi hinner bygga nog med terräng. Jag har för mig att det finns typ 47 skivor och eftersom det inte skall vara någon fantasy på Sydcon (om inte något ändrats sedan förra veckan) så borde det vara rätt lugnt att paxa några bord, i alla fall för vår del.
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
Skriv svar