Köpes/Bytes; D&D 3.5 Core set
-
- Centurion - Befälhavare
- Namn: Johan Larsson
Köpes/Bytes; D&D 3.5 Core set
Har någon Dungeons and Dragons 3.5 core set som de vill sälja eller byta mot något annat?
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Re: Köpes/Bytes; D&D 3.5 Core set
Jag har.
Men då skulle jag även gärna sälja resten av min samling DnD också = Unearthed Arcana, Complete Scoundrel, Complete Adventurer, Complete Champion, Complete Arcane, Players Handbook II.
Men då skulle jag även gärna sälja resten av min samling DnD också = Unearthed Arcana, Complete Scoundrel, Complete Adventurer, Complete Champion, Complete Arcane, Players Handbook II.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
-
Hade tänkt använda 3.5 till att köra midnight med, så jag behöver verkligen inte de andra böckerna. De kan kanske säljas på tradera/blocket?
Om du skulle sälja bara core set, eller hela samlingen, vad skulle du ta för dem respektive?
Om du skulle sälja bara core set, eller hela samlingen, vad skulle du ta för dem respektive?
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Jag vill inte sälja bara core-böckerna eftersom jag då skulle ha ett gäng för mig "oanvändbara" böcker och jag är inte road av att syssla med Tradera-handel. Efter att ha kollat ungefär vad det tas för böckerna på amazon känns ca 1700 rimligt.
Har du annars något spel som kan vara intressant att byta med, eller byta+mellanskillnad?
Har du annars något spel som kan vara intressant att byta med, eller byta+mellanskillnad?
Maestro of the lol-orgel.
.
.
-
Hm. Tyvärr är de andra böckerna inte alls intressanta, priset blir helt enkelt för högt. Får leta vidare, tack för att du svarade iaf!