DMF Series of Poker 2011!

Allting från poker till svälta räv.
Användarens profilbild
drond
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 133
Blev medlem: fre 02 mar 2007, 22:43
Namn: Christian Holmberg
Ort: ~/

DMF Series of Poker 2011!

Inlägg av drond »

För den som inte vet om det så blir det troligtvist jag (Mohwhahahaha!) som kommer hålla i Pokern för detta år. Onsdagen den 26 Januari 2011 klockan 19:00 drar jag igång DMF Series of Poker 2011.

Med bakgrund på mina idéer från denna tråd http://forum.dmfonline.se/viewtopic.php?f=9&t=2660 så blir det spel en gång i månaden istället för en gång i veckan. Sista Onsdagen varje månaden. Detta p.g.a den inaktivtet vi hadde förra året. Alla som "inte har tid" kan väl åtminstone ta sig tid en dag i månaden. Och alla som "har tid" att spela poker ska ha något att se fram emot. Insattsen höjs till hundra kronor och poängen man får dubblas.

Vid varje speltillfälle kommer det att läggas upp en tråd i Arenan där man kan eller rättare sagt bör anmäla sitt intresse om man vill delta eller inte. Meningen med detta är att vi ska veta hur många som dyker upp i förväg innan någon klampar ner och upptäcker att lokalen är helt öde och stängd.

Spontant spel som jag yrade om i denna tråd ( http://forum.dmfonline.se/viewtopic.php?f=9&t=2660 ) ska jag finslipa systemet så att det fungerar på ett någorlunda rättvist sätt. Det står på min ToDo-lista.

Slutligen så vill jag att alla som överhuvudtaget vill delta på pokern svarar på denna tråd med ett "hej, jag vill spela poker lol", eller liknande så vi kan se hur stort intresset är.

Folk som är allmänt sugna på att spela Poker
  • drond
    Ulvert


Preliminära Speltillfällen för DSOP 2011
  • 26 Januari
    23 Februari
    30 Mars
    27 April
    25 Maj
    29 Juni
    27 Juli
    31 Augusti
    28 September
    26 Oktober
    30 November
    28 December

Senast redigerad av drond den fre 18 feb 2011, 14:46, redigerad totalt 5 gång.
d_(^^,)_b
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Re: DMF Series of Poker 2011!

Inlägg av Ulvert »

Jag är intresserad av att delta sporadiskt. Kanske inte varje gång, men jag spelar gärna ett par ggr per år.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Användarens profilbild
drond
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 133
Blev medlem: fre 02 mar 2007, 22:43
Namn: Christian Holmberg
Ort: ~/

Re: DMF Series of Poker 2011!

Inlägg av drond »

Någon som är bra polare med Hornet kan väl tipsa om att pokern drar igång och att han ska checka in forumet?
Vet ni andra pokerintresserade så prata med dem också.
d_(^^,)_b
Användarens profilbild
Thomas
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 12
Blev medlem: sön 17 apr 2011, 19:53
Namn: Thomas Björk

Re: DMF Series of Poker 2011!

Inlägg av Thomas »

Hur ligger det till med pokern. Jag kan tänka mig vara med sporadiskt, Fast nog inte fråns fram mot sommaren om ca 4 veckor pga att jag är upptagenb alla onsdagar tills dess. :ninja:
Thomas
Skriv svar