Halvtidsfest

För de som vill ha roligt, i eller utanför föreningen.
Användarens profilbild
ArneB
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1890
Blev medlem: mån 08 sep 2008, 21:25
Namn: Anders Holm
Ort: Köpenhamn
Kontakt:

Halvtidsfest

Inlägg av ArneB »

För dem jag inte har på facebook:

Jag orkar inte vänta tills jag disputerar så jag har fest redan i samband med min halvtid (att ha en riktig lön i Sverige för första gången är väl värt att fira tycker jag).

För att högtidliggöra denna stora händelse så är det tema HALV (inkluderande hälften och andra varianter) som gäller. Jag förstår att det är krävande, men ni är intelligenta människor så ni kommer på något (i nödfall finns alltid halvnaken). Låt oss göra det ...till en hyllning av det halvfärdiga i allas våra liv!

Äkta eller oäkta hälfter är välkomna, i rättvisans namn kan man få ta med en kompis istället (med den vanliga regeln att de ska vara rumsrena och inte slåss eller stjäla). Folk jag känner är förstås också okej.

Jag glömde nämna det förra gången och ska vara bättre nu, det är möjligt att det kommer att finnas en hund närvarande. Han är snäll, men tycker inte om att bli pillad på av främlingar så regeln vad gäller honom är att inte pilla om han inte pillar på dig först.

http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 7906972188

Lite olägligt eftersom vi har årsmöte dagen efter, men ja...jag var inte med när vi bestämde datumet för årsmötet.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?