Sydcon
- ArneB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Sydcon
Vi har blivit tillfrågade om vi vill hjälpa till med att arrangera Sydcon i år. Vi som sitter i styrelsen tänker att vi gärna fixar brädspelsbar och jag håller gärna i en kaotisk warmahordesturnering till, men jag misstänker att de helst av allt vill ha någon som håller i 40k. Dessutom låter det som de skulle bli glada om någon var med i styrgruppen för alltihopa. Någon som känner sig manad till något?
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Casimir Ehrenborg
Re: Sydcon
För någon som inte har så mycke koll på turneringar här nere osv. Är sydcon i Lund? Och isf vilka datum ungefär? Jag kan eventuellt tänka mig att hålla i warhammer turnering men om det inte behövs så hjälper jag gärna till med något annat.
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Sydcon har varit både i Lund och Malmö, vanligtvis andra halvan av augusti. Jag kan tänka mig hjälpa till lite, men känner inte att jag kan ta på mig något stort ansvar som det ser ut just nu. Någon som har mer specifik info om plats och datum om Sydcon 2011? Hittade inget mer än "Efter det senaste mötet med Nordic Game verkar det som att SydCon 2011 kommer att flyttas fram mot hösten. Eventuellt November. Arrangörsgruppen har dock inte tagit något beslut än."
e: om jag lyckas pilla ihop mitt samuraj-scenario så kan jag ju köra det på sydcon också.
e: om jag lyckas pilla ihop mitt samuraj-scenario så kan jag ju köra det på sydcon också.
- ArneB
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Jag ska träffa en därifrån imorgon är det sagt, ska se om han bestämt nåt alls än. Jag vet inget om tider, men jag skulle väldigt mycket tro att det är Malmö som gäller numera.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?