Spelbutiken på Clemenstorget

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Spelbutiken på Clemenstorget

Inlägg av bladerunner_35 »

Hej, är det någon som vet vad det nya namnet är på spelbutiken vid Clemenstorget?

Jag letar efter A4-plastfickor för samlarkortspel och tänkte höra med dem men kan inte hitta något telefonnummer eftersom jag inte vet vad butiken heter.

Tack på förhand
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Användarens profilbild
Ulvert
Auctoritas - Moderator
Auctoritas - Moderator
Inlägg: 2161
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 14:08
Namn: Roger Johansson
Ort: Lund

Re: Spelbutiken på Clemenstorget

Inlägg av Ulvert »

De har bytt till det otroligt fjantiga namnet "Playoteket". Beställ från Unispel istället.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."

-Alan Moore m.fl.


"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Re: Spelbutiken på Clemenstorget

Inlägg av bladerunner_35 »

Tack Ulvert.

Letade på Unispel.se utan lycka. Måste jag beställa gör jag nog det via amazon.co.uk.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Användarens profilbild
Skarpskytten
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4074
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 21:58
Namn: Magnus Olofsson
Ort: Jagent

Re: Spelbutiken på Clemenstorget

Inlägg av Skarpskytten »

bladerunner_35 skrev:Letade på Unispel.se utan lycka. Måste jag beställa gör jag nog det via amazon.co.uk.
http://unispel.com/catalog/
"Ingens träl, ingens tyran"

"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1196
Blev medlem: lör 31 mar 2007, 12:08
Namn: Björn Söderström
Ort: Landskrona
Kontakt:

Re: Spelbutiken på Clemenstorget

Inlägg av bladerunner_35 »

Skarpskytten skrev:
bladerunner_35 skrev:Letade på Unispel.se utan lycka. Måste jag beställa gör jag nog det via amazon.co.uk.
http://unispel.com/catalog/
Menade .com - de har inga sådana plastfickor i sitt sortiment som jag kunnat hitta. Tack ändå.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Skriv svar