ge mig din hand så får du min humdi dumdi du

Forum för att köpa och sälja prylar. Föreningen ansvarar inte för köp gjorda här, utan tillhandahåller bara en förmedlingstjänst.
Användarens profilbild
taogoli
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 12
Blev medlem: lör 22 jan 2011, 11:27
Namn: kenth westergren

ge mig din hand så får du min humdi dumdi du

Inlägg av taogoli »

Hallåj

Jag behöver lite armar/händer och lite annat för att slutföra mitt senaste projekt.

Jag behöver fem vänster armar (nakna, ej med kläder eller handskar, ursprung kvittar) hur armen ställning/utförade kvittar.

Öppna händer, nakna (inga handskar eller skydd), (öppen menar jag den som håller i ex gevärspipan och liknande) armar från cadian, cataschan, empire, elfs kort sagt alla med öppen naken hand, höger/vänster kvittar, men gärna lite blandat. (Är egentligen bara intressad av handen, så om armen är skadad så går det bra oxå, bara handen är hel.)


Fall ni har så söker jag oxå. Helst från 2 ed och äldre (de är enklare i utföradet och lite mindre än nuvarande version)

Gamla chainswords, ursprung kvittar

Gamla power sword

Ett par gamla powerfistar, höger vänster kvittar

Mole launcher

Thudd Gun

Squats figurer av alla slag

Jag har lite chaos marines att byta med samt mycket bitz till imp guard fordon och allmänt till imp guard samt lite urgamla Space orks och $$.

Mvh taogoli
Användarens profilbild
ArneB
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1890
Blev medlem: mån 08 sep 2008, 21:25
Namn: Anders Holm
Ort: Köpenhamn
Kontakt:

Re: ge mig din hand så får du min humdi dumdi du

Inlägg av ArneB »

Att du inte sa det här tidigare, jag har ju även en gammal låda plastsquats och gamla powerfists. Dock varning för att jag var 10 när jag limmade ihop squatsen.
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
Skriv svar