Fantasy-turnering 25 augusti
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Vad sägs? Skulle folk vara intresserade och hinna bygga och måla (åtminstone en del av) en 1000p-armé? Jag tänkte att vi kunde köra bara på lördagen tre-fyra matcher.
Eller ska vi göra något annat? 1500p 40k? 1000p ROE?
Blir vi sex personer så kör vi. Hittills:
Mawno
Erik
Dolme Dolmelito
Johan Larsson
Lill-Benga
David Johansson
Jacob Scott
Christian Aas
Björn Nilsson
John Scott
Jeppa Rosbark
Johan Edvinsson + bror
Kanske:
Tobbe
Mordlust
DÅ KÖR VI 1000p FANTASY-TURNERING DEN 25 AUGUSTI KLOCKAN 10:00.
Jag kommer snart lägga upp lite regler/restriktioner.
Efter turneringen ska vi ha styrelsemöte. Därefter är de som vill välkomna till min gräsmatta eller balkong för att öla.
Eller ska vi göra något annat? 1500p 40k? 1000p ROE?
Blir vi sex personer så kör vi. Hittills:
Mawno
Erik
Dolme Dolmelito
Johan Larsson
Lill-Benga
David Johansson
Jacob Scott
Christian Aas
Björn Nilsson
John Scott
Jeppa Rosbark
Johan Edvinsson + bror
Kanske:
Tobbe
Mordlust
DÅ KÖR VI 1000p FANTASY-TURNERING DEN 25 AUGUSTI KLOCKAN 10:00.
Jag kommer snart lägga upp lite regler/restriktioner.
Efter turneringen ska vi ha styrelsemöte. Därefter är de som vill välkomna till min gräsmatta eller balkong för att öla.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
-
- Centurion - Befälhavare
- Namn: Johan Larsson
Jag är gärna med och spelar.
Slutet av augusti är ju en sån där tråkig omtenta period, kanske det vore bättre att köra lördagen den 14 september? Då ligger det ju precis i början av terminen, alla borde vara tillbaks i lund igen efter sommaren och folk lär inte ha så våldsamt mycket att göra med plugget heller. Sen är det ju alltid bra att ha lite extra tid på sig att pilla och måla lite .
Slutet av augusti är ju en sån där tråkig omtenta period, kanske det vore bättre att köra lördagen den 14 september? Då ligger det ju precis i början av terminen, alla borde vara tillbaks i lund igen efter sommaren och folk lär inte ha så våldsamt mycket att göra med plugget heller. Sen är det ju alltid bra att ha lite extra tid på sig att pilla och måla lite .
Senast redigerad av AshesFall den tor 02 aug 2007, 02:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Jocke Rapp
- Namn: Jocke Rapp
- Kontakt:
- Elrik
Det var värst vad ni gnäller. Nej, jag tänker inte lägga det på en ospecificerad helg i september. Det kommer att komma fler turneringar så det är inget att lipa för. Och är ni så kassa att ni inte tar era tentor förtjänar ni inte att få vara med
Men Mawno, Chasper, jag och Bob0 är intresserade hittills. Några fler?
Men Mawno, Chasper, jag och Bob0 är intresserade hittills. Några fler?
.
.
-
Hehe, lika flexibel som alltid ser jag , men det är ju ok eftersom det är du som har tag i styrspakarna . Jaja, för egen del är det inga problem, den 25'e är efter min omtenta. Jag är definitivt på, synd bara att det är så många som inte kan vara med. Ska bli kul i vilket fall!
Tack för att du tar dig tid att arrangera Erik! Kudos!
Tack för att du tar dig tid att arrangera Erik! Kudos!
Senast redigerad av AshesFall den fre 03 aug 2007, 01:16, redigerad totalt 1 gånger.
- Elrik
"Så många" som inte kan!!!? Det är du och Jocke. Det är två ... man får vara bra mongo för att kalla det "så många". Och nu när du sagt att du kan är det ju bara en. Men jag antar att folk måste gnälla lite. Jag menar det går ju inte att vara positiv och uppmuntra folk som försöker hålla i regelbundna arrangemang. "Lila likbögande gubbe"
Det går inte att ändra på allt för att alla ska kunna. Dessutom är det bättre att man sätter ett datum och ser om det går än att man ska hålla på och dividera om vilket datum som passar alla. Går det så går det.
Flexibel och flexibel. Jag jobbar med regelbunden oregelbundenhet. Jag är i Lund vissa helger och vill jag arrangera/spela lite fantasy så jag föreslår en helg som jag kan och vill.
Det går inte att ändra på allt för att alla ska kunna. Dessutom är det bättre att man sätter ett datum och ser om det går än att man ska hålla på och dividera om vilket datum som passar alla. Går det så går det.
Flexibel och flexibel. Jag jobbar med regelbunden oregelbundenhet. Jag är i Lund vissa helger och vill jag arrangera/spela lite fantasy så jag föreslår en helg som jag kan och vill.
.
.
-
Som sagt, såklart är det Ok att du sätter ett datum eftersom du arrangerar. Sen gnällde jag ju inte så mycket som försökte komma med ett konstruktivt förslag till en datumändring så att Kasper, Johan B och Joakim också kunde hänga på (som såvitt jag förstår av deras inlägg ovan har problem med datumet), men förstås, det går väl att uppfatta det som gnäll.
Ska i vart fall bli roligt att spela, för beröm och uppmuntran av aktivitetsengagemang så se mitt tidigare inlägg .
Ska i vart fall bli roligt att spela, för beröm och uppmuntran av aktivitetsengagemang så se mitt tidigare inlägg .
Senast redigerad av AshesFall den fre 03 aug 2007, 01:45, redigerad totalt 1 gånger.
edvinsson och hans bror (sist och näst sist på förra sydcon) vill gärna komma och lära oss fantasy!
*edit johan kom näst sist och hans bror 3e sist!*
*edit johan kom näst sist och hans bror 3e sist!*
Senast redigerad av pärus den lör 04 aug 2007, 01:53, redigerad totalt 1 gånger.