Som vissa kanske redan vet öppnar Science Fiction-bokhandeln en butik i Malmö i slutet av september. http://sydsvenskan.se/nojen/article258230.ece
Äntligen kommer det att finnas en riktig välsorterad spelbutik (?) i regionen. Men jag undrar om de är så glada på "Spel" ...
Ny spelbutik!?
- Skarpskytten
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Magnus Olofsson
Senast redigerad av Skarpskytten den fre 24 aug 2007, 12:27, redigerad totalt 1 gånger.
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
- wyrmer
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Peter Werner
And there was much rejoicing.
Konkurrens är alltid bra, iaf för oss konsumenter.
Å andra sidan tror jag inte direkt Spel darrar av skräck, då flera andra konkurrenter lagt ner det senaste året... Situationen är nog rätt normal vid det här laget och den tid då man inte har konkurrens alls är nog snarare att se som en bonus mer än ett normaltillstånd.
Konkurrens är alltid bra, iaf för oss konsumenter.
Å andra sidan tror jag inte direkt Spel darrar av skräck, då flera andra konkurrenter lagt ner det senaste året... Situationen är nog rätt normal vid det här laget och den tid då man inte har konkurrens alls är nog snarare att se som en bonus mer än ett normaltillstånd.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant