Warmachine i lokalen, 16-17 augusti

Här postar man om man vill anordna någon aktivitet på eller utanför lokalen, och söker deltagare.
Användarens profilbild
bengtslaanesh
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 703
Blev medlem: mån 12 mar 2007, 23:44
Namn: Pär Nordlund
Ort: Solkusten

Warmachine i lokalen, 16-17 augusti

Inlägg av bengtslaanesh »

Hej

Nu till helgen har Sveriges WTC-spelare i Warmachine (och jag) tänkt spela en massa spel.
Fem bord både lördag och söndag.

Har letat runt och inte sett något om detta, så tänkte det är bra att informera om detta.
Blandar medlemmar och icke-medlemmar, så vet inte riktigt vad policyn får sånt är.
Antar att någon liten "turneringsavgift" kan vara lämplig.

Och framför allt.
Är lokalen så pass ledig att vi får plats?

/Pär
våga fråga?
kombat
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1601
Blev medlem: tis 27 feb 2007, 08:59
Namn: Johan Ljungström
Ort: Lund

Re: Warmachine i lokalen, 16-17 augusti

Inlägg av kombat »

Hej Pelle

Jag kommer varra ki kinna till helgen så kan itne hjälpa till och styra upp det hela. Men Det borde itne vara något problem. Vi hade ju en turnering med 14 spelare för några veckor sen. Medlemmar är självklart välkomna att spela utan någon "avgift". Folk som inte har varit medlemmar för kan bli det för 70 kronor. För resterande folk kan man antingen bli medlem för 600 kronor (dock gäller detta kalender år så till 2015 måste man betala på nytt), då spelar man också gratis på turneringar på DMF annars anser jag avgiften som betalas vid de andra turneringarna dvs 100 kronor låter rimligt. Jag kommer själv inte kunna närvara men Torbjörn kommer ju förhoppningsvis vara där och ta tag i det då han vet vad som gäller. Lycka till och hoppas ni har det kul. Så ses vi helgen efter :)

/pck
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Christoffer W
Singulares - Legionär
Singulares - Legionär
Inlägg: 60
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 12:21
Namn: Christoffer Wedding

Re: Warmachine i lokalen, 16-17 augusti

Inlägg av Christoffer W »

Vi har fixat detta med Peck. Om nån har lust att komma ner och titta på när Sveriges bästa warmachinespelare spelar är ni väldigt välkomna :)
Skriv svar