Måleri

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
Mickied
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 18 nov 2015, 10:28
Namn: Mikael Dehlin
Ort: Flyinge

Måleri

Inlägg av Mickied »

Hej.

Jag är mycket sugen på att börja måla igen efter en halvlång tids uppehåll. Därför tog jag tag i det och gick med i DMF!

Brukar det sitta folk o måla någon/några särskilda dagar varje vecka eller är det lite när andan faller på o enligt uppgörelse?

/Micke D
kombat
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Custos Castrorum - Nyckelbärare
Inlägg: 1601
Blev medlem: tis 27 feb 2007, 08:59
Namn: Johan Ljungström
Ort: Lund

Re: Måleri

Inlägg av kombat »

Tror inte det målas så mycket på lokalen tyvärr folk gör det mest hemma eller stress inför någon turnering :P

Men ta en dag och se om du kan få fler folk att komma ner :)
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
Användarens profilbild
Mickied
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 18 nov 2015, 10:28
Namn: Mikael Dehlin
Ort: Flyinge

Re: Måleri

Inlägg av Mickied »

Aha.

Brukar det vara folk i allmänhet i lokalen någon specifik dag varje vecka?
Användarens profilbild
trippygreenskull
Optio - Officer
Optio - Officer
Inlägg: 283
Blev medlem: ons 20 feb 2013, 08:47
Namn: Nils-Martin Lundsgård
Ort: Lund

Re: Måleri

Inlägg av trippygreenskull »

40K-dudes har haft lite halvt regelbundna träffar på onsdagar, jag försöker hålla öppet antingen lördag el söndag varje vecka men kan sällan delta i nåt själv, tyvärr, och blir inte alltid jag kan öppna. Efter den här helgen kommer jag t.ex. inte att öppna på två helger. Brädspel tisdagar.

God idé med målning dock, har rätt mkt att ta tag i själv. Och kul att du vill vara med i föreningen! Vad har du för gôbbar att måla?
Användarens profilbild
trippygreenskull
Optio - Officer
Optio - Officer
Inlägg: 283
Blev medlem: ons 20 feb 2013, 08:47
Namn: Nils-Martin Lundsgård
Ort: Lund

Re: Måleri

Inlägg av trippygreenskull »

Mickied skrev:Hej.

Jag är mycket sugen på att börja måla igen efter en halvlång tids uppehåll. Därför tog jag tag i det och gick med i DMF!

Brukar det sitta folk o måla någon/några särskilda dagar varje vecka eller är det lite när andan faller på o enligt uppgörelse?

/Micke D

Funderar på att ta med mig lite av min bristfälliga utrustning och lite gubbar till lokalen nu på måndag den 11:e (runt sex-halv sju på kvällen) och måla lite då om du är intresserad av att haka på. :)
Skriv svar