Tjena alla
Har fått tag på en stor hög gamla Epic-figurer. Kommer ta med allt till Gothcons auktion men kan tänka mig att sälja grejerna både före och efter det om någon är intresserad.
Säljes:
Två olika Epicboxar, Space Marine och Titan Legions (ej kompletta tror jag) med regelböcker, byggnader. templates, kort och massor med enheter och en del titaner.
1st Imperator Titan
1st Warlord Titan
2st Mega Gargants
20-30st Knights paladin
ca 20st Ork Bone crunchas
En massa Rhinos, Land raiders, Jetbikes, bikes infanterister etc till SM, IG, Eldar, Orks och Chaos(?). Vi snackar hundratals av de gamla fyrkantiga truppbaserna.
Har lagt ner Epic sedan länge själv men snackar gärna om pris med intressenter för att kunna bli av med de här gamla godingarna. Tror att det mesta kan funka prima till Epic 40K också.
PS. Jag kommer ner till Lund runt kl 17-18 på onsdagen innan Gothcon om någon vill göra affär då. Mobilnr 0733-123109.
MVH Jonas
Epic-figurer till salu
- Imbued84
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jonas Barsegård
Epic-figurer till salu
"Alea Eacta Est" - Julius Cesar
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Re: Epic-figurer till salu
Jag är intresserad av lite knight paladins.. behöver något att bygga slaanesh-walkers av till mina lost and the damned.. Jag kommer nog inte att ha tid att kolla på det på onsdag men jag ska till gothcon så vi kan ju ta oss en titt då.
Kanske är jag intresserad av lite annat också...
Kanske är jag intresserad av lite annat också...
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg