Medlemsfest
- Godeye
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Martin
Det är kanske dags för en ny medlemsfest. Lyckade teman har varit Spritfest och Hårdrocksfest... Vad tycker folk?
Det börjar bli ganska varmt så vi kanske skulle ta en fest i stadsparken: brottning med hutt, halvnakenhet och guturala vrål inför barnfamiljer, fläsksvålsätande med dijonsenap och offentlig urinering i dammen eller något?
"Agony said ecstasy in overdrive she come a riding on the world"
Det börjar bli ganska varmt så vi kanske skulle ta en fest i stadsparken: brottning med hutt, halvnakenhet och guturala vrål inför barnfamiljer, fläsksvålsätande med dijonsenap och offentlig urinering i dammen eller något?
"Agony said ecstasy in overdrive she come a riding on the world"
Senast redigerad av Godeye den fre 16 mar 2007, 19:10, redigerad totalt 1 gånger.
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Väldigt god idé. Jag drar mig till minnes svunna tider, ett antal dmfare i parken, en back öl och ett volleybollsnät - kanske en idé att köpa in ett nytt?
Vad sägs om tema Viking? Komplett med knasiga hjälmar och allt. =)
Vad sägs om tema Viking? Komplett med knasiga hjälmar och allt. =)
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- Arcturus
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Filip Danielsson
Eller så kombinerar vi både gamla favoriter med ny innovation. En hårdrockande vikinga sprit fest. Får man ju in allt bra. Kläderna på hårdrocksfesten var ju svår slagna. =)
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without having to fight
- Godeye
Vikingafest i all ära men eftersom jag är av tvivelaktig genetisk härkomst hade jag känt mig mer trygg i en allmän barbarfest... både jag och vissa andra samer skulle kunna platsa som ett par schyssta mongoler...
Senast redigerad av Godeye den ons 21 mar 2007, 17:26, redigerad totalt 1 gånger.
Tänka rätt är stort
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Finns det sydamerikanska barbarer? Jag har hört talas om kannibaler på barbados...
Kannibaltema... hmmm....
Barbartema it is! Vilken dag passar bäst? Helgen efter påsk? Då borde det vara ok väder. Jag kan tänka mig att tillsammans med en eller två "hålla i festen" och hitta på lite lekar och annat skoj.
Kannibaltema... hmmm....
Barbartema it is! Vilken dag passar bäst? Helgen efter påsk? Då borde det vara ok väder. Jag kan tänka mig att tillsammans med en eller två "hålla i festen" och hitta på lite lekar och annat skoj.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Heh, man kanske ska börja räkna DMF-status i kalorier istället för xp...Nefrums skrev:Om vi har kanibaltema kan vi ju grilla holm! Inte smalmat direckt men ändå!
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
- Birger
- Namn: Jonas Birgersson
- Kontakt:
Hallå där, jag har vollynät om det skulle passa in i de övriga orgastiska planerna. Det är inte långt till sommaren och ett trevligt initativ från forntiden var ju de underbara BEACHCON i Ystad. Speciellt trevligt var det när Erik Uddman körde 4 var i en rondell...
Kända slogans från för:
- AVI / Aktivitet / Verksamhet / Information
- If you have a dream, we have the team
- Ni fixar folket, vi fixar festen
- rufsi
- Namn: Johan Bengtsson
verkar onödigt,varför inte bara ge karlgren bucklan direkt istället?Godeye skrev:Viljan och idéerna finns alltså! Vi kanske oxå borde ha en sådan där "ät-så-många-korv-du-kan på-två-minuter-tävling"?
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
- Godeye
Tanken är kanske att vi kan få Holm att smyga in två "köttbullar" på tallriken...rufsi skrev:verkar onödigt,varför inte bara ge karlgren bucklan direkt istället?Godeye skrev:Viljan och idéerna finns alltså! Vi kanske oxå borde ha en sådan där "ät-så-många-korv-du-kan på-två-minuter-tävling"?
Senast redigerad av Godeye den ons 21 mar 2007, 20:45, redigerad totalt 1 gånger.
Tänka rätt är stort
- Birger
- Namn: Jonas Birgersson
- Kontakt:
Intressant vilket som är en morons vanligaste yrke och vilket yrke skulle moronen helst vilja ha...
Det skulle typ kunna bli grunden för en temafest, fast det är klart om alla vill vara lägervakt så blir det inte så många fångar ;-0
Det skulle typ kunna bli grunden för en temafest, fast det är klart om alla vill vara lägervakt så blir det inte så många fångar ;-0
Kända slogans från för: