Hall of fame

Här kan du posta om du är Icke-Betalande medlem och om du har några frågor eller bara vill hälsa.
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Instämmer med Godeye om att ni borde hylla de DMF:are som "verkligen" gjort något positivt för föreningen. Under de åren som jag var aktiv var det många som verkligen offrade mycket för att t.ex. föreningens ekonomi skulle fungera. Vad jag förstår finns fortfarande vissa av dessa individer inom föreningen.

Jag vill med denna tråd lämna möjlighet för nomineringar (om det är okej) för DMF - Hall of Fame. Jag föreslår att nomineringarna ska vara motiverade med några korta rader. Skulle det vara möjligt skulle det vara kul om "Hall of Fame" fick en egen plats på forumet.
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Nomineringar:

Martin Godaly
Utan tvekan har Martin lagt mycket stort arbete på att få föreningen att fungera. Han har haft ett flertal styrelsuppdrag, och under lång tid ensamt svarat ´för dialogerna mot kommunen avseende t.ex. bidragen och medlemsredovisningen.

Martin har verkat som iniativtagar till ett stort antal aktiviteter på lokalen t.ex. som spelledare, brädspelare, lajv-arrangör, fest-värd m.m.

Dessa argument finner jag fullt tillräckliga för att placera Martin i "The Moron Hall of Fame".


Anders Ilg
Anders har med tysk-nitisk anda under lång tid verkat som trusten-president, men också bemannat ett flertal andra styrelseposter.

Anders har verkat inom ett flertal aktivitetsområden t.ex. som spelledare, lajv-arrangör m.m.
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Kom på att det kan bli ganska många efter ett tag, men någon klok person kommer kanske på ett smart sätt att organisera det hela på dem
Användarens profilbild
Vicvolta
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 05 mar 2007, 09:59
Namn: Andreas Junzell
Ort: Åmål

Inlägg av Vicvolta »

Ett enkelt sätt är att man måste ha varit ordförande för att platsa i Hall of Fame - inte nödvändigtvis gjort nåt. Hahaha! I sann DMF-anda ;)
When in doubt - empty magazine
Användarens profilbild
pärus
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 405
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 10:57
Namn: Pär B

Inlägg av pärus »

alla årets moroner är givetvis självskrivna ;)
Användarens profilbild
Herr B
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1892
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 17:47
Namn: Pär Birgander
Ort: Här

Inlägg av Herr B »

Glöm inte: -1. Leva på en diet av blomkålssoppa och förpesta tillvaron för alla andra på lokalen med lokala gasutsläpp.
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Tror att alla som varit med ett tag vet att jag i stort sätt profilerat mig mer än tillräckligt för en Hall of Shame placering. Frågan är vad det gagnar föreningen att gotta sig åt medlemmarnas misslyckande...
Håller fortfarande fast vid att ni borde skaffa en Hall of Fame lista.
Användarens profilbild
wyrmer
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1556
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 20:17
Namn: Peter Werner
Ort: Malmö

Inlägg av wyrmer »

Hornemark skrev:Tror att alla som varit med ett tag vet att jag i stort sätt profilerat mig mer än tillräckligt för en Hall of Shame placering.
Självkännedom är vackert! :)
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Användarens profilbild
Pedersen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1072
Blev medlem: tis 13 mar 2007, 23:18
Namn: Magnus Pedersen
Ort: De sju haven.
Kontakt:

Inlägg av Pedersen »

Hornemark: Du kommer alltid att vara förevigad som en av stjärnorna på DMF himmlen.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Användarens profilbild
Godeye
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1896
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 17:27
Namn: Martin
Ort: Lund

Inlägg av Godeye »

Hornemark skrev:Nomineringar:

Martin Godaly
Dessa argument finner jag fullt tillräckliga för att placera Martin i "The Moron Hall of Fame".
Jag tackar men måste avstå utnämningen då jag inte är värdig, det finns andra som gjort betydligt mer... jag har bara stått ut längst... Men som sagt så tackar jag dig Hornet... vänligt av dig...
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
Användarens profilbild
Herr B
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1892
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 17:47
Namn: Pär Birgander
Ort: Här

Inlägg av Herr B »

Hornemark skrev:Nomineringar:

Martin Godaly
Utan tvekan har Martin lagt mycket stort arbete på att få föreningen att fungera. Han har haft ett flertal styrelsuppdrag, och under lång tid ensamt svarat ´för dialogerna mot kommunen avseende t.ex. bidragen och medlemsredovisningen.

Martin har verkat som iniativtagar till ett stort antal aktiviteter på lokalen t.ex. som spelledare, brädspelare, lajv-arrangör, fest-värd m.m.

Dessa argument finner jag fullt tillräckliga för att placera Martin i "The Moron Hall of Fame".


Anders Ilg
Anders har med tysk-nitisk anda under lång tid verkat som trusten-president, men också bemannat ett flertal andra styrelseposter.

Anders har verkat inom ett flertal aktivitetsområden t.ex. som spelledare, lajv-arrangör m.m.
Är inte båda dom redan hedersmedlemmar?
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
Användarens profilbild
Godeye
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 1896
Blev medlem: sön 11 mar 2007, 17:27
Namn: Martin
Ort: Lund

Inlägg av Godeye »

... redan där bortgjord... klarar inte en sådan skam till...
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

wyrmer skrev:
Hornemark skrev:Tror att alla som varit med ett tag vet att jag i stort sätt profilerat mig mer än tillräckligt för en Hall of Shame placering.
Självkännedom är vackert! :)
Låt han som är utan synd kasta första stenen...
Hornemark

Inlägg av Hornemark »

Pedersen skrev:Hornemark: Du kommer alltid att vara förevigad som en av stjärnorna på DMF himmlen.
Stjärnbilden: Nedsupna björnen?
Användarens profilbild
Elrik
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Inlägg: 4743
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 11:30
Namn: Erik Lindholm
Ort: Banjoland

Inlägg av Elrik »

Hornemark skrev:
Pedersen skrev:Hornemark: Du kommer alltid att vara förevigad som en av stjärnorna på DMF himmlen.
Stjärnbilden: Nedsupna björnen?
Neee... snarare "kissande kylskåpet" :P
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
Skriv svar