Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Pedersen skrev:Hur ser det ut under rollspelsrummen?
De är fulla med möbler! Rollspelsrummen kommer inte att röras. Det är bara "stora rummet" som ska byggas och målas om, inget annat.
Gött!
Nu kanske de kan komma åt möglen som var där innan översvämmningen också, så slipper jag kanske att få huvudvärk varannan gång jag kommer ner där.
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Elrik skrev:men din "huvudvärksmögel", sitter inte den i rollspelsrummen?
Jo, om jag har otur, fast jag brukar mest få den i stora rummet och biosalongen tycker jag.
Abdul Alhazred skrev:utlöses inte din mögelhuvudvärk oftast av att du drack öl kvällen innan?
Njae, oftast faktiskt redan innan jag hunnit dricka öl. Antar att min kropp är så van vid bakfyllestadiet att jag får det i förväg numera. Skumt men sant.
bladerunner_35 skrev:Trevligt med en bilduppdatering. Hur var det med färgen, var det bara vitt det skulle målas eller är det några andra färger också?
Svart, med röda pentagram!
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
Skarpskytten skrev:Jepp. Dessutom måste Lokalen målas ljus, så att vi ser våra pluppar och regelparagrafer.
Var ska då alla våra ljusskygga individer gömma sig?
Nej men seriöst, vi borde samtidigt ta och kolla över ljussättningen. En del platser i stora rummet skulle behöva mer ljus ovanifrån, då det var lite svårt att se plupparna på vissa ställen.
Behöver ni hjälp med renoveringen är du välkommen att höra av dig. Jag är opraktisk, gnäller mycket och får inte mycket gjort när det gäller arbete med händerna, så på det sätter är jag väl urtypen för en DMFare.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant