Bygga en ny armé
- Chasper
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Kasper Ornstein Mecklenburg
Hej!
Är ni en av dem som vill men inte pallar starta en ny armé? Jag är i alla fall en av dem och jag tror det finns fler där ute
Jag tänkte att man under en 2-3 månaders period bygga varsin 500 poängs armé och avsluta det hela genom att ha en 40k-in-40min turnering. Det kommer inte vara ett måste att ha gjort en ny armé till turneringen, men det är det som är själva grundtanken. Tid hade jag tänkt först till hösten, blir nog inget seriöst om det sätter igång till sommaren då många (iaf jag) kommer vara bortresta.
Någon som är intresserad av detta? Hade varit en kul grej!
Är ni en av dem som vill men inte pallar starta en ny armé? Jag är i alla fall en av dem och jag tror det finns fler där ute
Jag tänkte att man under en 2-3 månaders period bygga varsin 500 poängs armé och avsluta det hela genom att ha en 40k-in-40min turnering. Det kommer inte vara ett måste att ha gjort en ny armé till turneringen, men det är det som är själva grundtanken. Tid hade jag tänkt först till hösten, blir nog inget seriöst om det sätter igång till sommaren då många (iaf jag) kommer vara bortresta.
Någon som är intresserad av detta? Hade varit en kul grej!
Sticks and stones will break your bones, but a twenty feet fall will kill you all.
Idle hands are the Devil's playground.
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Jag undrar hur många gånger det har pratats om ATOFG... mina fingrar och tår räcker inte längre till för att räkna... och jag kommer från blekinge
Jag har iofs hellre sett att vi skaffade oss varsin fantasy-armé. Fantasy är ju ett spel med regler...
Jag har iofs hellre sett att vi skaffade oss varsin fantasy-armé. Fantasy är ju ett spel med regler...
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- Chasper
Kul att folk verkar vara intresserade . Hmm, det kanske är en idé. Köra på fantasy istället, om det är större intresse av det. Vad säger folk om det?
Men personligen är jag mer sugen på 40k, vill måla upp en IG armé. Pär, du kan alltid måla upp lite BA, de du målat ser riktigt lovande ut .
@ Felix: jag har verkligen inte tid nu innan studenten, tänkt att vi skulle dra igång till hösten
Men personligen är jag mer sugen på 40k, vill måla upp en IG armé. Pär, du kan alltid måla upp lite BA, de du målat ser riktigt lovande ut .
@ Felix: jag har verkligen inte tid nu innan studenten, tänkt att vi skulle dra igång till hösten
Sticks and stones will break your bones, but a twenty feet fall will kill you all.
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- Chasper
Nope... och kommer nog aldrig bli! Rövtrist o spela :/Mordlust skrev:Chasper, vad hände med din ostiga necronarmé? Blev den färdig?
Har tänkt starta en IG armé, har typ 100 steel legion modeller eller något sånt.