40K 1750pts? 30 april-4 maj

Här postar man om man vill anordna någon aktivitet på eller utanför lokalen, och söker deltagare.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Björn Söderström
Kontakt:

40K 1750pts? 30 april-4 maj

Inlägg av bladerunner_35 »

yo,

tänkte försöka få till en eller två matcher innan lokalen stänger igen, jag har relativt mycket tid över från imorgon onsdag och fram till söndag....tidigt spel är alltid bättre (från 10-11) men eftermiddagar och kvällar kan gå, särskilt till helgen...

Jag föredrar 1750 poäng men kan även tänka mig 1500.

Moderator: Lägg sådana här trådar i Arenan och sätt datum :)
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Användarens profilbild
Zarei
Namn: Jakob Strasser

Re: 40K 1750pts? 30 april-4 maj

Inlägg av Zarei »

Jag kan tänka mig att spela på fredag eller söndag. Klockan 11 funkar för mig båda dagarna.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Namn: Björn Söderström
Kontakt:

Re: 40K 1750pts? 30 april-4 maj

Inlägg av bladerunner_35 »

Söndag är lokalen stängd (moderatorn visste tydligen inte det) men fredag passar bra. I vanlig ordning måste vi (jag) fixa någon som kan öppna lokalen. Jag ska höra mig för och återkommer snarast möjligt.
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Skriv svar