Vi tackar alla duktiga arrangörer: Skarpskytten, herr B, Mordachai, Arkhan, AshesFall samt Ulvert!Sadjev skrev:Instämmer, tack för en lyckad helg (även om jag fick pisk i exakt allt jag spelade :/)
Spelhelg 24-25 maj
- Godeye
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Martin
Re: Spelhelg 24-25 maj
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
- Herr B
- Namn: Pär Birgander
och Godeye.Godeye skrev:Vi tackar alla duktiga arrangörer: Skarpskytten, herr B, Mordachai, Arkhan, AshesFall samt Ulvert!Sadjev skrev:Instämmer, tack för en lyckad helg (även om jag fick pisk i exakt allt jag spelade :/)
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
Jepp. En stor fördel med tävlingsupplägget är att det lottas ut vilka man spelar med. Det betyder att man inte bara kan spela med "de gamla vanliga" utan får spela även med människor man annars inte skulle spela med (kanske). Alltså ett bra sätt att få in nya medlemmar i föreningen.Herr B skrev:och Godeye.
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
-
- Senatus - Styrelsemedlem
- Namn: Lennart Markovich
- Kontakt:
lite sent, men tack alla för en trevlig spelhelg.
roligt, och hyfsad bra uppslutning trots allt. Hur många var vi där ung ?
/Lennie
roligt, och hyfsad bra uppslutning trots allt. Hur många var vi där ung ?
/Lennie
"War doesn't determine who is right. Only who is left."
- Godeye
- Namn: Martin
Som mest cirka 25 pers samtidigt. Jag skulle tro att det var cirka 30-35 unika personer. Fantastisk uppslutning med tanke på att det knappt gjordes någon PR samt att vi visste två dagar före att spelhelgen faktiskt skulle bli av (allt detta pga eltrubblet). Även en gammal cyniker som jag måste säga att spelhelgerna är fantastiskt trevliga... det är någon mysig känsla över dem.
Tänka rätt är stort