Hallå alleman!
Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och målat mina två Protectorate of Menoth till warmachine. De till hör choir of menoth är helt enkelt en helig kör som boostar andra trupper. Killen med pergamentet skall egentligen ha ett kors i toppen av sin pinne men det har dessvärre min katt brytit av och sedan käkat upp....
KÖRMEDLEM
Har man en stor lapp skall ALLA se den
KÖRLEDAREN EBBA
VAd tycks??
Första modellerna till warmachine [målning]
- Zekrish
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Johan Nikula IV
Första modellerna till warmachine [målning]
Let me introduce to you: The Tulip Sniper!
Thank you! Thank you very much! Die, die!
Thank you! Thank you very much! Die, die!
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
Re: Första modellerna till warmachine [målning]
Snyggt.
Mina PoM är lila och guld med rött och vitt.
Mina PoM är lila och guld med rött och vitt.
våga fråga?
- Mordlust
- Namn: Bernard Christiansson
Re: Första modellerna till warmachine [målning]
Det är lite svårt att se på bilderna. Mer ljus eller efterbehandling av bilderna hade kanske hjälpt.
Av det jag ser tycker jag att du har gjort ett bra färgval. Kontrasten mellan färgerna gör att de står ut på spelbordet.
Möjligtvis hade jag lagt lite ink mellan det vita och metallen på axelskydden och hjälmen på figur 2 för att få en klarare avgränsning. Bra jobbat.
Av det jag ser tycker jag att du har gjort ett bra färgval. Kontrasten mellan färgerna gör att de står ut på spelbordet.
Möjligtvis hade jag lagt lite ink mellan det vita och metallen på axelskydden och hjälmen på figur 2 för att få en klarare avgränsning. Bra jobbat.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?