Har ni andra moroner några sådana? Visserligen är kanske inte DMFare så företagsamma eller principfasta (om det inte gäller de mest underliga principer), men något kan väl vara värt att förbättra hos sig själv inför det nya året?
Själv ska jag bli av med lite jul(fast mest bara)fläsk genom att motionera 5 ggr i veckan, konditionsträning på gym samt långpromenader.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
Mitt nyårslöfte är att fortsätta röka en massa cigaretter. Detta pågrund av att de gångerna jag har haft som nyårslöfte att sluta röka har jag misslyckats med detta. Så förhoppningsvis misslyckas jag med detta löfte denna gången också
Jag skall bli mer tålmodig med idioter och starkare i kroppen, så att jag aldrig mer får stryk av någon dansk.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Pedersen skrev:Jag skall bli mer tålmodig med idioter.
Ska vi tolka detta som att du vill bli moderator på forumet och/eller sitta i nästa års styrelse?
Muhaha, den var bra den...
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels