Nice ( Stockholmsdialekt )
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
OJ, känns som det kommer bli rätt mycket på G nu. Forumet har bara varit uppe några dagar och redan har 2-3 aktiviteter planerats in.
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Citatlistan är under konstruktion.
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
Anar jag en kampanj a´la Lorentzon... klart intressant... obskyr sektliknande anslutning i form av "hem-Vändande" gamla dmf:are... "Soffans-Sällskap" för alla oss som delat en eller flera nätter med den soffan på revingegatan?
Hej Pedersen
Saknar helt klart din och emanuells planläggning från vår underbara Wfrp kampanj.
Har läst lite i de andra trådarna, och jag tror att det är det spontana spelandet som saknas. Grunden för detta var det s.k. eviga lokalen-gänget. Vi spelade i princip alla veckans dagar, av varierande kvalitet.
Vinsten med detta var att det alltid fanns folk på lokalen, men förlusten var att de folk som fanns där skrämde bort i stort sätt alla snotts (de med självbevarelsedrift).
Hej Pedersen
Saknar helt klart din och emanuells planläggning från vår underbara Wfrp kampanj.
Har läst lite i de andra trådarna, och jag tror att det är det spontana spelandet som saknas. Grunden för detta var det s.k. eviga lokalen-gänget. Vi spelade i princip alla veckans dagar, av varierande kvalitet.
Vinsten med detta var att det alltid fanns folk på lokalen, men förlusten var att de folk som fanns där skrämde bort i stort sätt alla snotts (de med självbevarelsedrift).
Tur att tråden har en ganska tvivelaktig överskrift, eftersom den barkar iväg åt alla tänkbara håll...
Tror inte att felet vara att vi inte tollererade andra i våra grupper... Problemet vi hade då var precis som framgår av andra trådar, att tonen på lokalen var milt uttryckt hård. Skrämde bort många fina människor...
Tror inte att felet vara att vi inte tollererade andra i våra grupper... Problemet vi hade då var precis som framgår av andra trådar, att tonen på lokalen var milt uttryckt hård. Skrämde bort många fina människor...
Lorentzon jag håller helt med dig (trodde aldrig att jag skulle skriva det). Men... jag försöker inte vara allvarlig... den hårda stämningen var oftast ganska hjärtlig... ett och annat skämtsamt upptåg... och framförallt många fina minnen.
Avseende den nya spelgruppen låter det fantastiskt kul. Dessvärre har jag nog knappt ens tid att skapa en rollperson...
Alla andra
Var med och spela med Lorentzon, garanterat kul...!
Avseende den nya spelgruppen låter det fantastiskt kul. Dessvärre har jag nog knappt ens tid att skapa en rollperson...
Alla andra
Var med och spela med Lorentzon, garanterat kul...!