Fest
- Pedersen
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Magnus Pedersen
- Kontakt:
Re: Fest
Verkar som om jag kommer solo på DMF festen. Anna är upptagen med annat. Nåja, en ypperlig anledning att bli härligt full.
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
- Godeye
- Namn: Martin
Borde kanske köpa in en brottarmatta till DMF-festen? Det är fullkomligt livsfarligt att praktisera brottning på kakelgolv. Förresten, finns det någon medlem som tränat khok (förutom Holm) eller sambo?
Tänka rätt är stort
men tänka fritt är större
men tänka fritt är större
- Stormharen
- Namn: Paul Nair
Tjena Pärus och alla andra! Det e ju hårdrock det är frågan om,så det är självklart man kommer! Holmen.....jag ställer jättegärna upp på en triangel........men det beror dock på hur triangeln ser ut?!? Dvs jag måste få FULLSTÄNDIG "konstnärlig frihet"pärus skrev:........den 3 april (090403) kör vi fest på dmf, temat är gammalt och beprövat, precis som Martin, men det blir en glad kombination av hårdrock och uteliggare dvs alla måste ha minst ett plagg i spandex* och man får inte dricka något under 30% om det ej är alkoholfritt. ......
väl mötta i dimman!
!
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Inget mer snack här. Anmäl er här istället: http://forum.dmfonline.se/viewtopic.php?f=15&t=1657
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg