DMFs symbol
DMFs symbol
Hello, undrar om någon här har en bild på DMF symbolen? Om det finns någon med en bild så skicka den gärna till mig!/ Franz the legend!
- wyrmer
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Peter Werner
Re: DMFs symbol
Jag tror det är en del av Ulverts projekt att fräscha upp lokalen.Godeye skrev:Varför?
Väggmålningar i det här specifika fallet.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
- Mordlust
- Namn: Bernard Christiansson
Frågan är vilken logga som är aktuell. Vi fick ju ett antal uppdaterade loggor av Nikolai till 20-årsfesten. Tobbe har nog kvar dem.
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Helt korrekt.wyrmer skrev:Jag tror det är en del av Ulverts projekt att fräscha upp lokalen.
Väggmålningar i det här specifika fallet.
Och vad det gäller val av logga så blir det antingen någon av de fyra nya, eller den gamla. Det kommer jag att överlåta åt konstnären att avgöra. Kanske ska vi be honom skapa en ny variant?
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
Okej nån som kan skicka alla symboler så tar jag den som ser bäst ut eller passar bäst in!8)
- Abdul Alhazred
- Namn: Anders Ilg
Jag tycker att det är ganska oDMFaktigt att låta den som ska utföra arbetet vara med och bestämma.
På min tid lät vi alltid någon annan göra arbetet medan vi andra bara hade massa åsikter om hur man borde gjort.
På min tid lät vi alltid någon annan göra arbetet medan vi andra bara hade massa åsikter om hur man borde gjort.
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
Helst skall man vänta med alla bra idéer, tips och kritik tills lite efter att arbetet är gjort.
våga fråga?
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
Ett PM med loggor är skickat till dig, Franz.
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
-Alan Moore m.fl.