Har lite empire figurer som kan göra bättre nytta någon annan stans.
1 Great Cannon / Mortars med 3 mannars Crew. En modell "kladdad" resterande osprayade.
15 Hand Gunners, en del generöst sprayade med vit färjs samt nerkladdade med färg
Är inga multipartsfiguer.
20 Melitia company fighters. Dessa även generöst sprayade med vit färg och någtot nerkladdade. Extra bits som blev över medföjer
16 Spear men ( + 12 till 14 sköldar ) även dessa figuer följer tränden att inte vinna pris i bäst målade modeller och som extra bonus så saknars det två spjut.
Allting ligger nerslängt i en gammal skokartong som gärna byter ägare för summan av 200 kr eller lägg ditt bud.
Empire Säljes: 1 Great Cannon / Mortar med crew, 20 militia
- drond
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Christian Holmberg
Re: Empire Säljes: 1 Great Cannon / Mortar med crew, 20 militia
Slänger även med åt köparen en Empire Codex ( säkerligen inte den senaste ) samt en regelbok ( som har ett flertal år på nacken ). Perfekt dasslitteratur om inget annat
d_(^^,)_b
- Herr B
- Namn: Pär Birgander
Jag skulle kunna vara intresserad av dessa. Skulle du kunna ta ner dom så jag kan kolla lite på dom först?
"50 Cent got shot and still whines about it on stage. Teddy Roosevelt got shot mid-speech and didn't leave the stage until he finished."
- drond
- Namn: Christian Holmberg
Herr B skrev:Jag skulle kunna vara intresserad av dessa. Skulle du kunna ta ner dom så jag kan kolla lite på dom först?
visst kan jag det.
d_(^^,)_b