Som rubriken säger är jag på jakt efter fyra autocannons (GW), Varifrån de kommer spelar inte jättestor roll, men helst inte de från de gamla ork-biksen...
I utbyte finnes pengar bits eller kärlek.
På jakt efter autokanoner.
- rufsi
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Johan Bengtsson
På jakt efter autokanoner.
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Jens Mattsson
- Kontakt:
Re: På jakt efter autokanoner.
En liten mortis på gång? Lampén hade byggt sina av planetstrikequadkanonen http://www.unispel.com/catalog/aegis-de ... -6087.html
Orks - putting the laughter into manslaughter
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
När Jeppa är borta dansar Jens på bordet - Bästa DMFare på Gothcon 2010!
- rufsi
- Namn: Johan Bengtsson
oooh den hade varit perfekt! Nu är frågan bara; hur mycket kärlek måste jag ge Holm för att trusten skall köpa in en aegis defenceline?
guildmaster skrev:Känns som jag missade pilotavsnittet i denna TV-serie. Men jag gillar retard-gubbarna.
-
- Praefectus - Adjuntant
- Namn: Andreas Holm
vissa frågor är det bäst att inte veta svaret på...rufsi skrev:oooh den hade varit perfekt! Nu är frågan bara; hur mycket kärlek måste jag ge Holm för att trusten skall köpa in en aegis defenceline?
Veni,Vidi,Rectum
- Mordlust
- Namn: Bernard Christiansson
En defenceline kostar väl inte mer än 150 spänn? Så det är fortfarande billigare än en arm från forge world och du får en massa nya plastbitar att bulta på dina bilar. Kanske funkar som extra armour eller något?
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?