Jag och Niklas tänkte spela Civ 4 på lokalen hela dagen på torsdag.
Det finns 2 platser kvar om någon annan är intresserad. Hör i så fall av er i den här tråden för att boka er plats.
Civ 4 på torsdag
- wyrmer
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Peter Werner
Civ 4 på torsdag
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Hampus Danielsson
Re: Civ 4 på torsdag
Ja för fan! När börjar "hela dagen" då? Jag är ledig så jag kan spela oändligt länge om så krävs
Hej och sånt
- wyrmer
Det beror på när folk vill börja.Hampus skrev:Ja för fan! När börjar "hela dagen" då? Jag är ledig så jag kan spela oändligt länge om så krävs
Vill din bror också vara med?
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Hampus Danielsson
Nä, min bror kan inte vara med eftersom han är i Prag med sin klass. Annars hade han säkert tyckt det var roligt.
Som sagt så är jag redo att spela när som helst, kvittar mig fullständigt vilken tid, bara jag hinner ägna mig åt min favoritsyssla efter CIV lite först, dvs att sova länge.
Det här ska bli kul
Som sagt så är jag redo att spela när som helst, kvittar mig fullständigt vilken tid, bara jag hinner ägna mig åt min favoritsyssla efter CIV lite först, dvs att sova länge.
Det här ska bli kul
Hej och sånt
- wyrmer
11:00?