Låt bli massmail!

Här kan alla snacka om vad som helst som faller er in.
Användarens profilbild
yavanna
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Anna Hansson

Inlägg av yavanna »

Snälla skicka inte massmail med annat än föreningsinformation! Vem som är sur på vem och varför intressera mig inte. Troligen inte heller de flesta på maillistan. Använd forumet. Om man är avstängd så finns det en del av forumet där man kan posta som gäst.
Användarens profilbild
yavanna
Namn: Anna Hansson

Inlägg av yavanna »

Bizarro skrev:varför nu och inte tidigare?
Det är faktiskt inte svårt att förstå. Kanske för att jag de senaste 22 timmarna fått 7 mail från DMFs mailinglista. Förra gången någon skickade annat än föreningsinformation var det någon annan som sa till innan jag gjorde det. Jag trodde det skulle räcka för att folk skulle förstå och låta bli att skicka massmail.

Istället för att skicka ut ett mail till alla på listan att jag inte vill ha fler så skriver jag en allmän uppmaning här. Annars kommer snart allas mailboxar fyllas av folk som ber att inte få vara med på den listan.

Jag föreslår INTE att folk ska hålla inne med vad de tycker. MEN missbruka inte mailinglistan. Det finns andra medium att använda. Använd det här forumet tex. Och har man nu blivit utkastad så finns det möjlighet att posta på gästforumet eller via ombud.

Och om folk verkligen inte kan låta bli att skicka den här typen av ikke föreningsinformationsmail så snälla, låt bli att skicka dem till mig!
Skriv svar