Vad sägs om 2000p? Jag spelar Wood Elves btw.Tisdag kl. 18 funkar absolut! Poäng?
Warhammer Fantasy
-
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Tor Nilsson
Re: Warhammer Fantasy
Spännande! Aldrig spelat mot Wood elves...
Då får du möta 2000 p High elves.
Mitt nummer om det skulle vara något: 0704-338357.
Då får du möta 2000 p High elves.
Mitt nummer om det skulle vara något: 0704-338357.
-
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Tor Nilsson
Gott. Jag nås på 0702-119243.
- Jonatan
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Jonatan Viklund
Någon som har tid att spela nu i helgen någon dag? Jag har tid på Söndag och kör gärna 2000 poäng då, kan även tänka mig 1500 ifall det funkar bättre för någon!
- Akbar
- Namn: Anders Lindblad
Nja, lördag hade funkat för min del.
- Jonatan
När då på Lördag ungefär? Jag kan eventuellt lösa Lördag.
- Akbar
Morgon/förmiddag.
- Jonatan
Aha, det går inte för min del, har gäster inresta från Göteborg Fredag och Lördag, men kanske i nästa vecka! Börjar ju vara ett tag sen vi spelade nu så det hade varit kul att köra igen!
- Jonatan
Kvällstid denna veckan? Nån som kan spela då kanske? Med lite tur så har jag nya lizardmen boken på Tisdag eller Onsdag med ifall någon känner sig sugen på att testa mot dom med!
Verkar lite spännande den nya boken.
Verkar lite spännande den nya boken.
- Akbar
Jag kommer vara nere på tisdag, men tanken är att måla/spela brädspel etc....
Jag skulle väl kunna spela framåt helgen om det ska vara lite större, 1500 kanske på torsdag. En död ödla är en bra ödla.
Jag skulle väl kunna spela framåt helgen om det ska vara lite större, 1500 kanske på torsdag. En död ödla är en bra ödla.
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Jag ska kolla om jag kommer loss nu på tisdag, i så fall är jag intresserad av ett lite mindre slag, då jag ofta inte kan stanna så länge, och fortfarande inte har helt koll på reglerna.
- Jonatan
Torsdag funkar finfint för mig, det gör helgen med. Jag har lite körlektioner på förmiddagarna men i övrigt är jag ledig från Torsdag och framåt!
Jag hade gärna spelat 1000 poäng på Tisdag men det är lite svårlöst tyvärr.
Jag hade gärna spelat 1000 poäng på Tisdag men det är lite svårlöst tyvärr.
- lilljonas
- Namn: Jonas Svensson
Inga problem, jag målar gärna också på tisdagen i stället.
- Akbar
Pöff, många bollar i luft.
@jonas: måla, spela Brittania (som jag kan ha lovat i ett svagt ögonblick), eller spela brädspel med ett par gamla vänner som eventuellt har vägarna förbi står hittills på tisdagens schema. Jag kommer 18:00. Om jag blir befriad från brädspelsförpliktelser är jag inte främmande för något småskaligt warhammrande; du behöver ju trimma regler inför turneringen.
@Jonatan: torsdag funkar om du vill hålla dig på 1500. Jag trimmar gärna in min tänkta turneringsarmé. Lördag är öppet för större slag från 15:00 eller tidigt på söndagen.
Javisstsja, det finns en PM:funktion! Insåg just det.
@jonas: måla, spela Brittania (som jag kan ha lovat i ett svagt ögonblick), eller spela brädspel med ett par gamla vänner som eventuellt har vägarna förbi står hittills på tisdagens schema. Jag kommer 18:00. Om jag blir befriad från brädspelsförpliktelser är jag inte främmande för något småskaligt warhammrande; du behöver ju trimma regler inför turneringen.
@Jonatan: torsdag funkar om du vill hålla dig på 1500. Jag trimmar gärna in min tänkta turneringsarmé. Lördag är öppet för större slag från 15:00 eller tidigt på söndagen.
Javisstsja, det finns en PM:funktion! Insåg just det.
- Jonatan
Fast det är väl å andra sidan även nån sorts inspirationspoäng i att planera öppet, då kan ju även andra bli inspirerade och vilja kika förbi!
Jag skulle kunna spela både Torsdag 1500 inför turnering och försöka få till ett lizardmentest eller två till helgen ifall boken inte har hunnit anlända till Torsdag. Annars finns säkert möjlighet för 1500 lizardmen på torsdag med, men kan inte lova något eftersom GW:s releaseschema är lite utanför min kontroll.
Jag skulle kunna spela både Torsdag 1500 inför turnering och försöka få till ett lizardmentest eller två till helgen ifall boken inte har hunnit anlända till Torsdag. Annars finns säkert möjlighet för 1500 lizardmen på torsdag med, men kan inte lova något eftersom GW:s releaseschema är lite utanför min kontroll.
- Akbar
Torsdag 18:00 is on. Får du inte boken får det väl bli råttor eller nåt. Välj du en tid på helgen för ödlorna, lördag 15:00 eller söndag 11:00 är mina bud.
- Jonatan
Lördag 15 då och Torsdag 18 så får du motstånd i form av den bok jag har vid dessa tillfällen helt enkelt.
- Akbar
Aight, 2500 på helgen?
- Jonatan
hm, har inte riktigt koll på vad jag har i nya ödlorna, kanske 2000 till att börja med ifall något har blivit billigare / olagligt i den nya boken?
Kan inte tänka mig att SÅ mycket har rykt, men förändringar lär det vara åtminstone!
Kan inte tänka mig att SÅ mycket har rykt, men förändringar lär det vara åtminstone!
- Akbar
Det verkar mest ha tillkommit saker, monster närmare bestämt....du kan ju proxa nåt av dessa om du vill; jag kan alltid moderera kanonmängden utifrån det. Men jag tar med ett brett urval får vi se vad det blir.