Jo, det är ju ett problem i sammanhanget. Jag borde kanske byat utseende med någon. Jag kan slänga in min samling uniformsböcker eller navelludd i bytet. Bernard?
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
Skarpskytten skrev:Jo, det är ju ett problem i sammanhanget. Jag borde kanske byat utseende med någon.
Hittar du någon som säljer sitt utseende så är jag med och bjuder... Jag har inte så mycket att erbjuda, men jag har iaf en imponerande samling ljusskygga filmer att byta bort.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
pfft. jag leder nog google-tävlingen (om inte birger eller södersten går med...)... finns t o m massa värdelösa biler på mig som jag vägrar ta ansvar för
mest för att jag är frustrerad efter att ha förberett föreläsningar i flera timmar istället för att spela ...
linnea skrev:mest för att jag är frustrerad efter att ha förberett föreläsningar i flera timmar istället för att spela ...
Du är en dålig människa (oj, där interpellerade jag visst dig). Spel går före studenter. Om de läser något som du eller jag undervisar i är de ändå bara för lata för att ha ett riktigt jobb eller så kommer de att vara arbetslösa hela livet ...
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
linnea skrev:mest för att jag är frustrerad efter att ha förberett föreläsningar i flera timmar istället för att spela ...
Appropå att förbereda vad man ska säga: En god väns farbror (rättspsykolog till professionen) förklarade för sin fru, som gnällde över att det var jobbigt att vara lärare för att man måste jobba hemma och förbereda sig, att: Om det tar längre tid att förbereda vad man ska säga än vad det tar tid att säga det är det något som är jävligt fel.
Skarpskytten skrev:Du är en dålig människa (oj, där interpellerade jag visst dig). Spel går före studenter. Om de läser något som du eller jag undervisar i är de ändå bara för lata för att ha ett riktigt jobb eller så kommer de att vara arbetslösa hela livet ...
Herr B...
Maestro of the lol-orgel. . Den inre röven. /Poesi by Ilg