Lådor, skåp eller annan medlemsförvaring?
- Kriss
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Kriss Andsten
Lådor, skåp eller annan medlemsförvaring?
Finns det möjlighet att ha en stuff (motsvarande en arméväska eller så) liggande i lokalen när man inte är där? Den lata människan i mig gillar att slippa släpa figgar på pågatåg.. 

- wyrmer
- Namn: Peter Werner
Re: Lådor, skåp eller annan medlemsförvaring?
Jo, det finns möjlighet till det.
Det utrymmet kommer dock göras om så fort det nya golvet blir lagt, vilket förhoppningsvis blir snart. Även i framtiden är dock planen (såvitt jag vet) att vi ska erbjuda medlemmar möjligheter att förvara armeväskor och annat på lokalen. Utrymmet är dock inte låst, så man lämnar väskorna där på eget bevåg. Jag kan dock inte påminna mig några stölder som inträffat på minst 10 år, så det är nog relativt säkert.
Förutom detta så erbjuder vi också låsbara skåp som dock oftast är för små för armeväskor, men dessa är oftast fullbokade, men det är möjligt att Elrik känner till något ledigt skåp...
Det utrymmet kommer dock göras om så fort det nya golvet blir lagt, vilket förhoppningsvis blir snart. Även i framtiden är dock planen (såvitt jag vet) att vi ska erbjuda medlemmar möjligheter att förvara armeväskor och annat på lokalen. Utrymmet är dock inte låst, så man lämnar väskorna där på eget bevåg. Jag kan dock inte påminna mig några stölder som inträffat på minst 10 år, så det är nog relativt säkert.
Förutom detta så erbjuder vi också låsbara skåp som dock oftast är för små för armeväskor, men dessa är oftast fullbokade, men det är möjligt att Elrik känner till något ledigt skåp...
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
- Kriss
Tack för svaret, låter ju fint. Får väl ta och bli medlem och ha mig helt enkelt..
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Det finns lediga skåp. Det är bara att säga till.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- Kriss
Till. Kan ju kolla på't i helgen, jag lär titta förbi