Ohoj! Snacka lite med Jeffvader idag om att fortsätta med att köra 40k på onsdagar efter 17 snåret, vilket
Jeffvader och Saxs har gjort sedan några veckor tillbaks. Tänkte bara flagga för det igen och säg att jag kommer att dyka upp från och med nu på Onsdag den 7/10 med mina Grey Knights. Hoppas det kan bli en stående tradition!
Toppen! Jag och Jeffvader körde 1000p idag och jag fick storspö på maelstrom missions
Vi kommer vara där i fortsättningen ungefär samma tid Hoppas vi kan bli 4 st så vi kan få igång två spel.
Har lite IG att låna ut om det kniper
Tycker detta är ett grymt initiativ och önskar er lycka till med att komma igång. Vi i styrelsen uppskattar handlingskraft bland medlemmarna och aktivitet i lokalen.
Ohoj kära 40k entusiaster! Nu på onsdag den 28:e så kommer jag och Jeffvader köra Onsdags-40k på unispel istället för att hålla öppet mellan 17:00-21:00 i lokalen som vi brukar. Nästa vecka kommer vi vara tillbaka som vanligt så kom gärna förbi då och spöa lite Grey Knights eller Blood Angels!
Har fått förhinder så jag och Jeffvader kommer tyvärr inte dyka upp ens på unispel imorgon
Men som sagt är vi tillbaka på lokalen nästa vecka som vanligt!
Vidare förhinder har gjort att jag och Jeff Vader inte kommer hålla Onsdags-40k den närmsta 2 veckorna.
Förhoppningsvis kör vi som vanligt igen i vecka 47.
Skriver igen när jag vet säkert.
Tyvärr så kan varken jag eller Gabriel hålla öppet imorgon. Jag skulle kunna lira nu på lördag om någon är där och öppnar? Men annars är planen att dra igång igen nästa vecka.