Jag söker någon som har vettiga kunskaper innom tex photoshop eller liknande grafikprogram för lite hjälp på hemsidan. Jag hinner inte göra allt själv nämmerligen.
Nån som kan ställa upp?
Hjälpa till?
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Hjälpa till?
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one." - George Bernard Shaw
- Elrik
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Erik Lindholm
Re: Hjälpa till?
vad är det som ska göras?
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- wyrmer
- Namn: Peter Werner
Jag vet att det finns en hel del folk som har kunskaper i Photoshop, men allt handlar ju som Elrik sa om vad som ska göras.. Är det originalbilder och annat som ska göras? Ge mer detaljer så kan du nog få vettigare svar.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
- Mordlust
- Namn: Bernard Christiansson
Felix är väl ganska duktig med original om han är kvar i landet?
What part of "Ph'nglui mglw'nafh cthulhu r'lyeh wgah'nagl fhtagn" don't you understand?
- Ichabod
- Primiscrinius - Huvudadministrator
- Namn: Ichabod Svensson
- Kontakt:
Huvudsakligen är det rätt mycket enkla grejor, byta färger på knappar och designa dylika. Det finns färdiga som man kan färga om, eller kan man göra egna i tex illustrator om man tycker det är roligare.
Jag behöver altså knappar, prickar och liknande.
Jag behöver altså knappar, prickar och liknande.
Hjälp till med utvecklingen av hemsidan på tips för dmfonline.se!